سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4397
|
11:17 - 1392/08/08
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

مروارید از سر عصبانیت گفته که حوادث سال 88 را فتنه نمی‌داند

مروارید از سر عصبانیت گفته که حوادث سال 88 را فتنه نمی‌داند
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مروارید از سر عصبانیت گفته که حوادث سال 88 را فتنه نمی‌داند.

به گزارش ایلام فردا،احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسیشبکه اطلاع رسانی دانادر خصوص اخبار منتشر شده در مورد اظهارات استاندار ایلام گفت: بعد از باخبر شدن پیگیر موضوع شدم و اصل واقعیت این بوده است که یکی از خبرنگاران سوالی را از استاندار  طرح کرد؛ استاندار پرسید خبرنگار کجا هستید که این فرد پاسخ می دهد از روزنامه وطن امروز و آقای استاندار می گوید روزنامه وطن امروز که تعطیل شده و همین باعث ایجاد ناراحتی بین طرفین می‌شود.

وی افزود: بعد  از آن خبرنگار در پایان سوال می کند نظر شما درباره فتنه 88چیست که آقای مروارید جواب نمی دهد و در پایان جلسه خبرنگار می گوید جواب ما را ندادی که آقای استاندار آن پاسخ‌ها را می‌گوید.

شوهانی ادامه داد: من این موضوع را از چند خبرنگار حاضر در جلسه از جمله سردبیر هفته نامه خودم که در آن جلسه حضور داشت پرسیدم که ماجرا چه بوده که آنها گفتند استاندار از سر عصبانیت این را گفته و بعد توضیح داده نظر من درباره فتنه 88 همان نظر مقام معظم رهبری است که متاسفانه خبرنگاران این قسمت را نگفته‌اند که فتنه 88 در حد فاجعه بوده است.

وی گفت: سایت قدس آنلاین یک مصاحبه بعد از آن جلسه با آقای مروارید گرفت و نظراش را صریحا درباره فتنه 88 پرسید و استاندار هم این موضوع را محکوم کرد و گفته در حد فاجعه است.

شوهانی اظهار داشت : بعید است که استاندار چنین حرف‌هایی را بزند؛  فتنه 88 از نظر همه ما از نمایندگان مجلس گرفته تا استاندارها محکوم است.

وی تاکید کرد: نقل‌هایی که از آقای مروارید شده درست نیست و در واقع این سخنان از سر عصبانیت بوده و منویات قلبی وی چنین چیزی نیست.

به گزارش  دانا  محمدرضا مروارید استاندار جدید استان ایلام در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص دیدگاهش نسبت به فتنه 88 گفت: من حوادث سال 88 را فتنه نمی دانم.

وی بلافاصله خطاب به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود، اضافه کرد: هرکاری هم می خواهید بکنید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد