سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4386
|
23:53 - 1392/08/06
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

فتنه 88 را فتنه نمی دانم/شما هر چه می خواهید بگویید

فتنه 88 را فتنه نمی دانم/شما هر چه می خواهید بگویید
استاندار ایلام گفت:من اصلا فتنه 88 را فتنه نمی دانم؛شما هر چه می خواهید بگویید.

به گزارش ایلام فردا به نقل از دانا،محمد رضا مروارید استاندار ایلام در نشست خبری عصر دیروز خود در مواضعی غیر اصولی و تامل برانگیز در خصوص فتنه 88 گفت:من اصلا فتنه 88 را فتنه نمی دانم؛شما هر چه می خواهید بگویید.

به دنبال سخنان بسیار عجیب استاندار ایلام،برخی از خبرنگاران رسانه های حاضر در جلسه به نشانه اعتراض به سخنان مروارید این نشست خبری را ترک کردند.

این در حالی است که خبرگزاری فارس دیشب خبری را منتشر کرد که در آن مدعی شده بود که استاندار ایلام فتنه 88 را محکوم کرده است که این خبر در این پایگاه خبری نیز انتشار یافت.

اولین نشست خبری محمد رضا مروارید استاندار جدید ایلام در همان ابتدا و با سوال خبرنگار روزنامه رسالت به حاشیه کشیده شد که متاسفانه این خبرنگار با برخورد عجیب برخی از افراد حاضر در نشست مواجه گردید.

بر خلاف نشست های خبری،استاندار ایلام خواستار پرسش تمامی سوالات از طرف خبرنگاران شد و وی در پایان سوالات تمامی خبرنگاران ،به آنان پاسخ گفت.

سومین سوالی که از استاندار ایلام پرسیده شد،نظر وی در خصوص فتنه 88 بود که این سوال تا نزدیکی های پایان نشست خبری با سکوت استاندار مواجه شد.

در این لحظه خبرنگار سوال کننده خواستار پاسخ استاندار در خصوص فتنه 88 شد که استاندار ایلام با بیان اینکه من شما را قبول ندارم در مورد فتنه 88 گفت: من اصلا فتنه 88 را فتنه نمی دانم؛شما هر چه می خواهید بگویید.

به دنبال این سخنان مروارید خبرنگاران رسانه ها به نشانه اعتراض به سخنان استاندار ایلام نشست خبری را ترک کردند،البته برخی از خبرنگاران نیز در جواب استاندار ایلام وی رامورد تشویق قرار دادند!!!

بر اساس اخبار دریافتی از دیشب تا صبح امروز بسیاری از بزرگان استان با پادرمیانی سعی داشتند که این موضوع را به نوعی حل کنند و از رسانه ای شدن این موضوع جلوگیری کنند که  ظاهرا با موفقیت همراه نبوده است و بسیاری از پایگاه های خبری ،موضع استاندار ایلام را پوشش خبری دادند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد