سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28487
|
08:02 - 1396/06/01
نسخه چاپی

همزمان با هفته دولت؛

بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در ایلام افتتاح می شود

بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در ایلام افتتاح می شود
به مناسبت هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی ایلام افتتاح رسمی بیمارستان تخصصی زنان و زایمان را خواهد داشت.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد ،"دلپیشه" رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگویی اختصاصی با ایلام رصد گفت: به مناسبت هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی ایلام افتتاح رسمی بیمارستان تخصصی زنان و زایمان را خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در این راستا چندین افتتاح و برنامه دیگری را خواهیم داشت که مهمترین عناوین آنها افتتاح مرکز تشخیص و غربالگری در ایلام، افتتاح دانشکده دندان پزشکی، افتتاح 25خانه و مرکز بهداشت در سطح استان هستند.

دلپیشه بااشاره کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی افزود: کار این کتابخانه از پانزده سال گذشته شروع شده است و این مدت زمان به طول انجامیده، اما امیدواریم که تا پایان سال جاری کار ساختمانی این کتابخانه تمام شود، هم اکنون این کتابخانه 80% پیشرفت فیزیکی داشته که پیش بینی می شود 20% باقی تا پایان سال به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: علوم پزشکی بحث تخصصی را پیگیر است و خدمات برای کل جمعیت و کل استان ارائه می شود و بحث درمان، آموزش، بهداشت و ... را در برنامه کاری خود دارد؛ با توجه به صورت گرفتن طرح تحول نظام سلامت از جانب دولت تغییراتی اساسی در زیر ساختهای دولت یازدهم و باقی اقدامات در دولت دوازدهم رخ خواهد داد.

دلپیشه عنوان کرد: انتظار می رود که تعامل علوم پزشکی با مردم و برای بهبود هرچه بیشتر شرایط از طریق سامانه های1590 و 1690صورت گیرد و مردم می توانند از این طریق مستقیما با ارائه دهندگان این خدمات ارتباط داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروزه ما خدمات سرپایی به مردم ارائه میدهیم و روزانه بیش از 500نفر با تعرفه دولتی از این خدمات بهره مند مبشوند که خدمتی کم نظیر برای اقشار آسیب پذیر جامعه است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد