سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67385
|
00:16 - 1403/07/08
نسخه چاپی

امام‌جمعه بدره:

بیمارستان نباید به آرزو و رؤیا تبدیل شود

بیمارستان نباید به آرزو و رؤیا تبدیل شود
امام‌جمعه بدره گفت: ساخت بیمارستان برای مردم بدره نباید به آرزو و رؤیا تبدیل شود. انتظار مردم علاوه بر تکمیل بیمارستان، راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ نیز هست.

حجت‌الاسلام محسن دانیاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: ساخت بیمارستان در این شهرستان باید به یک اولویت جدی تبدیل شود و نماینده مجلس باید صدای محرومیت مردم باشد؛ ساخت بیمارستان برای مردم نباید به آرزو و رؤیا تبدیل شود. انتظار مردم علاوه بر تکمیل بیمارستان، راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ نیز هست؛ زیرا این امور برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی ضروری است.

امام‌جمعه بدره همچنین به اهمیت نقش رسانه‌ها در این فرایند اشاره کرد و گفت: رسانه‌های خبری شهرستان وظیفه دارند علت انصراف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از ادامه ساخت بیمارستان را به‌عنوان مطالبه اولویت اول شهرستان مطرح کنند. این رسانه‌ها باید تلاش کنند تا مسئولان کم‌کار را به دادگاه افکار عمومی بکشانند و از آن‌ها بخواهند که پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی در ادامه افزود: مستنداتی باید ارائه شود که نشان دهد چند بار پیگیری برای تکمیل بیمارستان انجام شده است. این مردم مظلوم که دادشان به جایی نمی‌رسد، نیازمند پیگیری جدی مسئولان هستند. متأسفانه، برخی مسئولان روی صندلی‌های راحت نشسته و در هر ماه حقوق کامل با اضافه‌کار می‌گیرند، در حالی که بیمارستان مدت‌هاست نیمه‌کاره رها شده است.

دانیاری همچنین به وعده‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اخیراً اعلام شده که ۲۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد، اما واقعیت این است که این مبلغ کار خاصی از پیش نمی‌برد. ما به یک برنامه جامع و مدون نیاز داریم که تضمین کند این پروژه به زودی به اتمام می‌رسد.

امام‌جمعه بدره تصریح کرد: مسئولانی که بخواهند خود را مبرا بدانند، پذیرفته نیستند. پیگیری باید نتیجه دهد و صرفاً برگزاری یک جلسه و طرح یک سخنرانی بدون اقدام عملی، فایده‌ای نخواهد داشت. ما باید از مسئولان بخواهیم که در عمل نشان دهند که به مشکلات مردم اهمیت می‌دهند.

وی دو سؤال اساسی مطرح کرد که نیاز به پاسخگویی دارد: چرا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از ساخت طرح‌های عمرانی در شهرهای دیگر انصراف نداده است؟ و چرا بعد از انصراف ستاد، مسئولان پیگیر علت این انصراف نشدند؟

دانیاری با تأکید بر لزوم شفاف‌سازی در این مسائل، خواستار پاسخگویی جدی از سوی مسئولان شد تا مردم بتوانند به طور واضح درک کنند که چه اقداماتی در حال انجام است.

در پایان، امام‌جمعه بدره از مردم خواست که با همدلی و اتحاد، صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و بر لزوم پیگیری حقوق خود تأکید کرد: ما باید با هم برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان تلاش کنیم و از مسئولان بخواهیم که جدی‌تر به این مسائل بپردازند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد