سرویس: استان ایلام
کد خبر: 67394
|
08:19 - 1403/07/08
نسخه چاپی

یادداشت؛

ابابیل بر ابرهه‌ها خواهند آمد

ابابیل بر ابرهه‌ها خواهند آمد
پایان حیات رهبر مقاومت، پایان حیات مقاومت نیست و به زودی همچون ابابیل بر سر ابرهه‌های زمان فرو خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: خدایی که دوست دارد بندگان برگزیده‌اش را با پیکرهای سوخته و تکه‌تکه، با چهره‌هایی غرق در خون و آرامش به دیدار خود دعوت کند، به طور حتم حافظ و ناجی دین خود خواهد بود. در این میان، مکر مکاران و ظلم جلادان و سفاکان جز روسیاهی ابدی برای یاران شیطان ثمری نخواهد داشت.

امروز بار دیگر، نطفه شوم صهیونیست با حمایت آمریکای جنایت‌کار، ورق تاریک دیگری در تاریخ ظلم و ستم ترسیم کرد. جنایت فجیع و وقیحانه‌ای که در ادامه سایر جنایات و نسل‌کشی‌ها و قتل‌عام‌های جنون‌آمیز رژیم حرام‌زاده صهیونیستی، حجت را برای انصار خدا تمام نموده و گفتار حکیمانه رهبر فرزانه نیز مهر تأییدی شد بر پروژه نابودی نهایی رژیم صهیونیستی غاصب.

سید مقاومت، شهید القدس سید حسن نصرالله که سال‌های طلایی عمر با برکت خود را در راه خدا، مجاهدت بی‌نظیر و مقابله همه‌جانبه با ظلم و جور ظالمان و خونخواران سپری کرد و بسان دژ مستحکمی در طول این سال‌ها، پشتوانه و ستون مستحکمی برای نیروهای مقاومت اسلامی و در رأس آنها حماس بود، امروز و پس از سال‌ها تلاش و فداکاری و رهبری مدبرانه نیروهای مقاومت لبنان، با حمله وحشیانه و غیرانسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هرچند که این ضایعه و فقدان برای همه مسلمانان جهان، اندوه و درد عظیمی است، اما به طور حتم و طبق وعده صادق پروردگار، خون پاک او و همراهان شهیدش از جمله سردار شهید عباس نیل‌فروشان و سایر شهدای مقاومت، در فجری نزدیک به بار خواهد نشست و رژیم منحوس و غاصب برای همیشه از صفحه روزگار محو خواهد شد.

رژیم صهیونیستی بی‌هویت و غاصب با این عمل نابخردانه در کنار سایر جنایات خود در طول یک سال گذشته و کشتارهای بی‌رحمانه، با زیر پا نهادن تمامی معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی، خوی حیوانی خود را به جهان نشان داد و ثابت کرد که حیواناتی درنده در هیبت انسان‌اند که بویی از انسانیت و آدمیزادی نبرده‌اند.

حیوان‌هایی که نه از کشتار کودکان چندروزه ابایی دارند و نه از قتل‌عام شهروندان بی‌دفاع شرمگین می‌شوند. اینان دیوسیرتان عصر حاضر هستند که برای بقا، چنگال و دندان خود را با خون و گوشت مسلمانان آغشته‌اند، اما غافل‌اند که لشکر خدا بیدار و پا برجاست.

رژیم نامشروعی که در نقاط مختلف و با عملکردهای متفاوت اقدام به حذف فیزیکی یاران و سرداران دین خدا و جبهه مقاومت می‌کند، باید بداند که مرگ در راه خدا و خون به ناحق ریخته این عزیزان و سرفرازان، نه تنها پایان راه مقاومت نیست؛ بلکه آغاز جهادی پایدار برای سایر مسلمانان و آزادگان جهان است.

همان‌ها که برای نابودی و محو ابدی رژیم صهیونیستی منفور هم‌عهد و پیمان شده‌اند و به زودی همچون ابابیل بر سر ابرهه‌های زمان فرو خواهند آمد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد