سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26335
|
09:14 - 1396/02/09
نسخه چاپی

رئیس پلیس آگاهی ایلام خبر داد؛

دستگيري سارق لوازم داخل و قطعات خودرو در ایلام

دستگيري سارق لوازم داخل و قطعات خودرو در ایلام
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با بهره گيري از اقدامات فني و اطلاعاتي ، یک سارق حرفه‌ای دستگیر که در تحقیقات بعمل آمده به 16 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، "علی مهری"، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد : به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ایلام ، مراتب در دستور کار اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی مناسب، توانستند سرنخ هایی را از یک سارق سابقه دار به دست بیاورند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی برای دستگیری متهم وارد عمل و او را دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام یادآور شد: در  تحقیقات به عمل آمده و بازجویی های علمی، متهم  به ارتکاب تعداد 16 فقره سرقت  قطعات و محتویات داخل خودرو ها اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تمام افراد مالباخته شناسایی و محل های وقوع جرم بازسازی شده است تصریح کرد:  متهم به همراه پرونده  جهت سیر مراحل قانونی  تحویل مراجع قضایی و از آن طریق  روانه زندان شد.

مهری گفت: در بسیاری از سرقت ها، سهل انگاری مالباختگان کاملا آشکار و بستر ساز وقوع سرقت  می شود که با وجود آموزش های ارائه شده به شهروندان نکات ایمنی و مراقبتی  به این موضوع بی توجهی می شود که می طلبد شهروندان در این زمینه بیشتر هوشیار باشند. 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب