سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26333
|
11:00 - 1396/02/09
نسخه چاپی

ایلام بیدار ازادامه بی حرمتی ها به ساحت امام رضا(ع)گزارش می دهد؛

ساز مخالف مسئولان ایلام در جشنواره اقوام ایرانی/ حرمت "عزای عمومی" گرفته نشد +فیلم

ساز مخالف مسئولان ایلام در جشنواره اقوام ایرانی/ حرمت "عزای عمومی" گرفته نشد +فیلم
با توجه به فضای اندوهگین بعد از توهین به ساحت امام رضا در ایلام و اعلام عزای عمومی از سوی نماینده ولی فقیه در استان، انتظار می رفت که مسئولان حداقل برنامه شب گذشته را لغو یا تقلیل می دادند.

گروه سیاسی ایلام بیدار::در روزهای گذشته شاهد توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) در استان ایلام از سوی مجری و رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایوان بودیم؛ توهینی که به جرأت می توان گفت که تاکنون شبیه به آن در این استان ولایتمدار و مؤمن صورت نگرفته است.

خبری که باعث رنجش مردم این استان و به نوعی خشم آنان نسبت به بانیان برگزاری چنین برنامه ای که چنین حرکت وقیحانه ای را در پی داشت، شد. 

در همان ابتدای کار مردم انقلابی و دیندار استان ایلام با صدور بیانیه های مختلف مردمی این حرکت را به شدت محکوم و خواستار پیگیری سریع و قاطع مسئولان قضایی و انتظامی در این راستا شدند.

این موضوع تا آنجا پیش رفت که حتی آیات عظام تقلید نیز به همراه علمای برجسته کشور و سایر شخصیت های کشوری این حرکت وقیحانه را به شدت محکوم و خواستار مجازات برای فرد هتاک شدند.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام حمعه ایلام در خطبه های دیروز خود در نمازجمعه به شدت در سخنانی این حرکت را محکوم و خواستار پیگیری این موضوع شد.

وی در سخنانی آتشین گفت: اتاق مدیران ارشد استان به ستاد انتخاباتی برای نامزدهای دولت تبدیل شده است و حتی رییس ستاد انتخاباتی دولت را نیز لنتخاب می کنند و امکانات دولتی را تپنیز برای افتتاح ستاد در اختیار ستاد روحانی قرار داده و خود نیز در مراسم استقبال از رییس ستاد انتخاباتی آقای روحانی شرکت می کنند که این خود مصداقر قانون شکنی، قانون گریزی و قانون ستیزی از سوی مسئولان استان است.

در حضور رییس ستاد انتخاباتی فلان نامزد ، کلمات سخیفی از زبان یک فرد لامذهب که به تمسخر به ساحت قدسی امام رضا(ع) پرداخته که این واقعا جای تاسف دارد که ما برای امامی غریبی که امنیت و آرامس کشور را مرهون وجود مرقد مطهر ایشان هستیم از اینگونه کلمات سخیف استفاده کنیم.

در شهری که عشق و علاقه به اهل بیت در آن موج می زند در اتاق مسئولین ارشد استان برای این افتتاح ارازل و اوباش را ساماندهی می کنند و با دستبند های بنفشی که ادامه رو دستبند هایی است که در فتنه 88 بر دست زنان بدحجاب بستند و در خیابان ها به شورش پرداختند  و به موکب سیدالشهدا حمله و آتش زدند و کف زدند، راهی مراسم می کنند.

این درحالی بوده که امام جمعه ایلام نیز امروز (شنبه) را نیز عزای عمومی اعلام کرد؛ اما در حالی که در طی دیروز عزای عمومی اعلام شده و در طی چند روز گذشته مردم ولایتمدار و دیندار ایلام از این حرکت وقیحانه اندوهگین و خشمگین شده اند، در طی شب گذشته جشنواره بسیار شاد و مفرح اقوام ایرانی در محل پارک چغاسبز ایلام که از سوی مسئولان تدارک دیده شده است، برگزار شد!

موضوعی که باید به آن اشاره کرد این است که آیا مسئولان، ارزشی برای اعتقادات مذهبی و دینی مردم قائل هستند؟ با توجه به فضای اندوهگینی که بعد از توهین ساحت مقدس امام رضتا و نیز اعلام عزای عمومی از سوی نماینده ولی فقیه در استان ایجاد شده بود، انتظار می رفت که حداقل برنامه شب گذشته را لغو یا تقلیل می دادند.

تصاویر و فیلم زیر مربوط به مراسم شاد و مفرح جشنواره اقوام ایرانی در پارک چغاسبز ایلام است؛ به جهت روشنگری، پیشاپیش از انتشار این ویدئو از مخاطبان عزیز پوزش می طلبیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب