سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26265
|
07:09 - 1396/02/04
نسخه چاپی

گزارش؛

وعده هایی که عملی نشد/ مردم ملکشاهی همچنان در انتظار اینترنت 3G

وعده هایی که عملی نشد/ مردم ملکشاهی همچنان در انتظار اینترنت 3G
بهره مندی از نسل جدید اینترنت "3G و 4G" یکی از مطالبات مردم شهرستان ملکشاهی از مسئولین است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازملکشاهی خبر ، امروزه اینترنت جزء جدانشدنی زندگی انسانها تبدیل شده است چراکه زندگی روزمره و کار بسیاری از افراد جامعه به اینترنت گره خورده است و جزو لاینفک زندگی کنونی شده است.

اینترنت دارای کاربردهای زیادی است که کاربران بدون صرف هزینه و اتلاف وقت به دنیایی از اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند.

جدای از آنكه برخی از افراد اينترنت را تنها ابزاری برای سرگرمی خود می پندارند اما اكثر مردم جامعه از اين ابزار برای رفع پاره ای از مشكلات و كارهای مهم خود بهره می گیرند.

هر قشری از جامعه به نوعی در به روز نمودن خود از رويدادهای دنيا و يا كسب تجارب و دانش جديد در رشته های خاص خود بدون ترديد به اينترنت نيازمند خواهند بود بنابراین اگر جامعه بخواهد از فضای مجازی درست استفاده نمايد نیاز است که زیر ساخت های لازم در حوزه اينترنت، تقویت شده و در اين راستا سرعت آن را بهبود بخشند.

هرروز نسل های جدیدی از اینترنت های پرسرعت وماهواره ای در اختیار کاربرانی حتی در نقاطی از کشور خودمان قرار می گیرد؛ اما هنوز سهم شهرستان ملکشاهی از این فناوری ها، اینترنت پرسرعت با حرکت لاک پشتی است که آن هم بسیاری از روستاهای شهرستان از آن محروم هستند.

این روزها که اغلب شهرستان های استان کوچک ایلام، ازنسل های اینترنت 3G  و 4G هرچند با سرعت غیرقابل قبولی برخوردار شده اند اما شهرستان ملکشاهی کماکان اندر خم یک کوچه است! وکاربران آن کماکان از قدیمی ترین نسل اینترنت همراه استفاده می کنند.

بیش از یک سال است که زمزمه ورود اینترنت همراه 3G به شهرستان ملکشاهی از سوی مسئولین به گوش می رسد؛ اما روزها از پی هم می گذرند وهنوزخبری از ورود این نسل از اینترنت به شهرستان و عملی شدن این وعده ها نیست، به اصطلاح آش همان آش است وکاسه همان کاسه!

مردمان خوب ومتواضع این شهرستان تاکنون باصبر ومتانت، رنج وزحمات ناشی از شکاف وعدم توازن منطقه ای ومحرومیت های ناشی از آن را در ابعاد مختلف به جان خریده اند، اما اینکه در عصر انفجار اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی همواره خواهان بهره مندی از حداقل امکاناتی هستند که شاید کشورهای توسعه نیافته ودست چندم جهان سالهاست آن را کنارگذاشته اند وگوش شنوایی برای شنیدن این خواسته حداقلی وجود ندارد واقعا جای بسی تامل است.

انتهای پیام/ 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب