سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20748
|
09:46 - 1395/03/11
نسخه چاپی

نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در گفتگو با ایلام بیدار:

مجمع نمایندگان استان تشکیل شده است/ اولین فیش حقوقی خود را منتشرمی کنم

مجمع نمایندگان استان تشکیل شده است/ اولین فیش حقوقی خود را منتشرمی کنم
نماینده مردم دهلران از تشکیل مجمع نمایندگان استان ایلام خبر داد.

"شادمهر کاظم زاده"، نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص آخرین وضعیت مجمع نمایندگان استان در مجلس اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان ایلام با عضویت هر سه نماینده استان شکل گرفته است و به زودی اولین جلسه رسمی این مجمع برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: رابطه خوب و دوستانه ای میان نمایندگان استان حاکم است تا بتوانیم از این شرایط برای توسعه استان بهره های کافی را ببریم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ریاست مجمع نمایندگان استان گفت:در خصوص  ریاست مجمع نمایندگان استان نیز با توجه به تعامل خوبی که وجود دارد ان شاالله مشکلی وجود نخواهد داشت.

این نماینده مجلس در ادامه در پاسخ به این سوال که به عضویت در کدام کمیسیون علاقه مند است، افزود: در واقع همه کمیسیون های مجلس از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار هستند به طوری که انکار هر کدام از آنها به ضرر خواهد انجامید.

نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره ادامه داد: با توجه به زیرساخت های فعلی موجود و لزوم استفاده بهتر از ظرفیت ها به عضویت در کمیسیون عمران علاقه دارم.

کاظم زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد نمایندگان استان نسبت به سایر استان ها کم است بایستی از این فرصت نهایت استفاده های لازم را برد.

وی در پایان از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس سال گذشته و دور دوم امسال تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب