سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19229
|
07:07 - 1394/12/11
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام:

حضور در انتخابات اعلام وفاداری به نظام و انقلاب بود

حضور در انتخابات اعلام وفاداری به نظام و انقلاب بود
سردار حسینی گفت: مردم آگاهانه و با شکوه خالق حماسه ملی دیگری شدند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، اختتامیه اولین جشنواره فعالیت های برتر دانشجویی در دانشگاه ایلام برگزار شد، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در این اختتامیه ضمن تشکر از همکاری صمیمانه ریاست دانشگاه ایلام با بسیج دانشجویی در زمینه های مختلف اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات با حمایت از نظام و انقلاب و رهبری، حماسه ملی دیگری را خلق کردند.

حسینی گفت: در انقلاب اسلامی ایران توجه به مردم و اصل گذاشتن بر حضور مردم و حمایت مردمی از برکات وجود امام خمینی(ره) برای ملت ایران بود، که ایشان همواره تمام حوادث مهم کشور را بر محوریت مردم بنا کردند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، اضافه کرد: هم مردم به عنوان خالقان این حماسه ملی و هم تمامی کسانی که در برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن و باشکوه از هیچ تلاشی دریغ نکردند شایسته تقدیر و تشکر هستند.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: امام امت همواره از تمام ظرفیت و ایده و نظر مردم در تمامی امورات جامعه استفاده کرد و امروز نیز مقام معظم رهبری به تبعیت از سیره آن بزرگوار، همواره از ظرفیت مردم برای مردم استفاده می کنند.

حسینی با اشاره به نقش جوانان در ارتقاء سطح علمی جامعه خاطر نشان کرد: رهبری در بخش تولید علم و جنبش نرم افزاری و فراهم شدن زمینه های لازم برای جهش علمی کشور از قشر دانشجویی و دانشگاهایان انتظار ویژه دارندو آنان را مهره های اصلی ارتقاء سطح علمی کشور می دانند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، با اشاره به اهمیت پژوهش های علمی و کاربردی دانشجویان، اظهار داشت: پژوهشی کاربردی و نتیجه بخش است که در عمل بکار آید و بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را رفع نماید.

وی با باطل خواندن پژوهش های کاغذی و بی محتوا، یادآور شد: دانشجویان باید با بکار گیری علم در صحنه عمل تلاش کنند توانمندی های علمی خود را کاربردی کرده و بین علم و صنعت ارتباط عمیقی برقرار نمایند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد