سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18889
|
13:02 - 1394/11/21
نسخه چاپی

غیبت غیر موجه مسئولان در یادواره شهید مهدوی/

وقتی میز ریاست از یاد شهدا مهمتر می شود

وقتی میز ریاست از یاد شهدا مهمتر می شود
باید پرسید این میز ریاست چقد می ارزد برای چسبیدن به آن و ترک نکردنش یاد شهدا برایتان بی ارزش می شود؟

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، یادواره شهید "خیرعلی مهدوی" از فرماندهان بنام و شجاع دوران دفاع مقدس که بعنوان برنامه شاخص روز هشتم دهه فجر مشخص شده بود  باغیبت تعداد زیادی از مسئولان دره شهری برگزار شد.

این در حالی است که همین مسئولان در بقیه برنامه های دهه فجر که بعنوان جنگ شادی یا افتتاح طرحهای دولت برگزار می شود با تمام امکانات اداری و و پرسنل از ساعتها قبل در این مراسمات حضور پیدا می کنند.

بر اساس شنیده ها مسئولان غایب دقایقی بعد از پایان این یادواره ، مسیر 17 کیلومتری تا دهستان ارمو برای شرکت در جنگ شادی طی کردند تا کارتکس حضور خود را در برنامه های که به اسم جشن انقلاب به تریبون اعلام خدمات دولت و تدریس برجام صورت می گیرد شرکت کنند.

باید از این مسئولان که برای تصدی هر صندلی ریاستشان 50 شیر مرد این سرزمین جان داده اند پرسید چه چیزی می تواند مهمتر ازحضور در یادواره شهدا؟

باید پرسید چگونه یک دختر معلول با عصا و به سختی فروان خود را به این مراسم رساند ولی شما با ماشینهای شاسی بلندتان که بنزین بیت المالش برای شلوغ کردن جشن هسته ای و خود شیرینی جلوی استاندار سوزانده شد نتوانستید حضور پیدا کنید؟

باید پرسید این میز ریاست چقد می ارزد برای چسبیدن به آن و ترک نکردنش یاد شهدا برایتان بی ارزش می شود؟

باید پرسید چرا اصرار دارید مردم شما را در خاطرشان با جمله معروف شهید باکری که " بعد از جنگ دسته ای راه بی تفاوتی را بر می گزینند و در زندگی مادی غرق می شوند" به یاد بیاورند؟ 

 باید پرسید اقای مسئول چه بر سرت آمده که در بهار آزادی جایت کنار خانواده شهدا خالی مانده است؟

باید پرسید چگونه پشت تریبون برای توجیه کارهایت پای شهدا را وسط می کشی اما وقت عمل پایت را از یاد شهدا کنار می کشی؟

 اقای مسئول هرچند مردم ولایتمدار و شهید پرور دره شهر با حضور خودجوش و پرشور خود در این مراسم شرکت کردند اما این حرکت و حرکتهای شما تا ابد در ذهن آنها باقی خواهد ماند.

و حرف اخر ..اگر در خلوت خود به این نتیجه رسیدی که در حق شهدا کم گذاشته ای مانند تنبیه دوران تحصیلت یک دفتر صد برگ بگیر و در سطر سطر آن بنویس"شهدا شرمنده ایم"

پایان پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد