سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18863
|
09:30 - 1394/11/20
نسخه چاپی

مسئول روابط عمومی کل سپاه:

دشمن از رقابت احزاب در انتخابات سوء استفاده می کند

دشمن از رقابت احزاب در انتخابات سوء استفاده می کند
سردار شریف گفت: دشمن از رقابت احزاب در انتخابات سوء استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسیايلام بيدار، سردار "رمضان شریف"، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جشن دهه فجر انقلاب اسلامی و روز حفاظت اطلاعات سپاه در ایلام اظهار کرد: علیرغم گذشت 37 سال از عمربابرکت انقلاب اسلامی همچنان گفتمان امام خمینی(ره) در جهان اسلام در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو گفتمان مهم را از خود بر جای گذاشته است؛ تصریح کرد: نسخه گفتمان انقلاب اسلامی و قرآن کریم مطرح ترین گفتمان ها در دنیا است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سرنوشت دولت مصر توسط اخوان المسلمین بعد از سال ها سختی که به دست آمد بعد از گذر کمتر از یکسال آمریکا و اسرائیل طومار آن را پیچیدند.

شریف گفت: امام راحل با شکلگیری سپاه که تا امروز در تمام صحنه های انقلابی حضور داشته و شهدای زیادی در 8 سال دفاع مقدس تقدیم این کشور کرد، به پشتیبانی ملت ایران توانست در جنگ نابرابر پیروز شود.

این مسئول نظامی ادامه داد: سپاه علاوه بر دفاع از انقلاب به دنبال تجهیز کردن کامل امکانات نظامی است و اکنون نیروی دریایی سپاه چنان قدرتمند است که نیروهای ارتش آمریکا را در خلیج فارس به زانو در می آورد.

وی با اشاره به قدرت نیروی های زمینی و هوایی سپاه انقلاب اسلامی تاکید کرد: خدا را شاکریم که نیروی هوایی کشور با پهباد های پیشرفته خود به تمام نقاط کشور مسلط است و در این زمینه تمام مدارها و سامانه های موشکی کشور فعال هستند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در زمانی که همه دشمنان در فکر لطمه زدن به این انقلاب است باید از این گنجینه حفاظت شود تا بتوان انقلاب اسلامی را به خوبی حفظ کند.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی خود می دانند که توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند و برای همین درصددند که بین رهبری و مردم فاصله ایجاد کنند.

شریف بیان کرد: مهمترین مولفه انقلاب اسلامی داشتن رهبری با بصیرت است که توانست بعد از پیروزی انقلاب این انقلاب را پا بر جا بگذارد.

مسئول روابط عمومی کل سپاهبا بیان اینکه دشمنان سعی دارند تلاش کنند در بزنگاه‌های مختلف از جمله در فصل انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند، تصریح کرد: در فصل انتخابات به صورت طبیعی رقبا و احزاب و گروه‌ها سعی می‌کنند نقاط قوت خود را مطرح ‌و نقاط ضعف دیگران را برجسته کنند، اما کاری که دشمن می‌کند بهره‌برداری و سوء‌استفاده از تمام نقاط منفی همه گروه‌ها در انتخابات است.

 

انتهای پیام/س

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد