سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18856
|
07:10 - 1394/11/20
نسخه چاپی

در مراسم افتنتاح پل هوایی عابر پیاده در سرابباغ عنوان شد/

بهره برداری 40 طرح خدماتی سپاه آبدانان تا پایان امسال

بهره برداری 40 طرح خدماتی سپاه آبدانان تا پایان امسال
پل هوایی عابر پیاده با همکاری بسیج ناحیه مقاومت ناحیه آبدانان و شهرداری سرابباغ در شهر سرابباغ افتتاح شد

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، پل هوایی عابر پیاده در ضلع جنوبی شهر سرابباغ با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت آبدانان و شهرداری سرابباغ به بهره برداری رسید .مراسم کلنگ زنی این پل سه ماه پیش انجام شد و در ششمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،فرماندار و امام جمعه آبدانان و شهردار سرابباغ و جمعی از مسئولین محلی  افتتاح شد .

با احداث این پل مشکل رفت و آمد دانش آموزان و مردم رفع شده و ضلع جنوبی و مرکز شهر سرابباغ را به هم وصل کرده است .
در حاشیه مراسم افتتاحیه این پل  سرهنگ کرم رضا نصرالهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبدانان  گفت : سپاه عزم خود را برای رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم بخش ها و روستاهای تابع شهرستان جزم کرده است و اقدام به ساخت پل ،مسجد ، خانه عالم ،غسال خانه و سرویس بهداشتی نموده است .
نصرالهی با اشاره به نقش جوانان کارآفرین در توسعه متوازن کشور اضافه کرد: تا پایان امسال 40 طرح خدماتی و بهداشتی و فرهنگی شامل احداث مساجد و تکایا، بهسازی روستا، ساخت پل ، غسالخانه، خانه های عالم و منازل روستایی به بهره برداری می رسد.
وی گفت: برای بهره برداری از این تعداد طرح خدماتی و رفاهی چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزینه شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد