سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18774
|
16:34 - 1394/11/15
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

بسیجیان در اوج آمادگی برای دفاع از نظام قرار دارند

بسیجیان در اوج آمادگی برای دفاع از نظام قرار دارند
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:آمادگی برای رزم و نشاط و انگیزه و شور انقلابی برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشورمان باید در آمادگی کامل باشیم و بسیج در این عرصه آمادگی لازم را دارد.

به گزارش خبرنگار دفاع و امنیت ايلام بيدار،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) پیش ازظهر امروز در رزمایش بسیجیان در منطقه بانروشان گفت: برنامه سالانه رزمایش‌های سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام طبق برنامه‌زمان‌بندی شده در حال اجرا هستند. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: حدود 16 گردان در شهرستان‌های استان رزمایش را برگزار کرده‌اند و بخش رزمایش متمرکز نیز قرار بود آبان ماه در این نقطه برگزار شود اما به دلیل وقوع سیل در ایلام این رزمایش لغو و به امروز موکول شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخشی از رزمایش اجرایی شده و در این رزمایش 10 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر و یک گردان امام علی (ع) حضور فعال دارند و تمرینات خود را انجام خواهند داد.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: در این رزمایش عملیات‌های تخریبی، بازپس‌گیری هلی‌برن و امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌های اجرایی خواهد شد.

حسینی با اشاره به شرایط حساس منطقه تصریح کرد: آمادگی برای رزم و نشاط و انگیزه و شور انقلابی برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشورمان باید در آمادگی کامل باشیم و بسیج در این عرصه آمادگی لازم را دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حضور بسیجیان در این هوای سرد و فصل سرد سال نشان‌دهنده عمق آمادگی بسیجیان برای دفاع از کیان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: نمونه آمادگی رزم و دفاع جانانه نیروهای مسلح و پاسداری از انقلاب اسلامی به اسارت درآوردن تعدادی از ملوانان آمریکایی در خلیج فارس بود که چند روزی مورد تحلیل همه جهان قرار گرفت.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: به گفته یکی از تحلیل‌گران عرب، کشورهای عربی آرزو دارند که یکبار هم یکی از کشورهای عربی چنین اقدام و برخوردی با آمریکایی‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد