سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18742
|
08:01 - 1394/11/14
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایوان خبر داد/

افتتاح دهها طرح سازندگی ایوان در دهه فجر

افتتاح دهها طرح سازندگی ایوان در دهه فجر
فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: دهها طرح عمرانی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و کشاورزی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازجویزر، محمدحسین فولادی فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: دهها طرح عمرانی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و کشاورزی توسط این ناحیه به اجرا درآمده است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : دهه فجر انقلاب نماد تجلی ظهور انقلابی است که برخلاف تمام تحلیل ها و مطالعات اندیشکده های علمی و مطالعاتی دنیا بر نقطه ی از جغرافیای استراتژیکی دنیا به وقوع پیوست که سلطه و چنبره دنیای استکبار ، پیش بینی وقوع انقلابی در آن سطح را کاملاً غیر منطقی تداعی می نمود ، اما انقلاب الهی و اسلامی ایران تحت رهبری معنوی امام خمینی (ره) آنچنان شور و شوق و امیدی را در دل ملت بصیر، شجاع و ظلم ستیز ایران اسلامی ایجاد کرد که هیچ سدی مانع از وقوع آن نبود.

سرهنگ فولادی ادامه داد : عظمت و بزرگی این انقلاب که مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و ملتها را بیدار و آگاه ساخته ، همه ما را بر آن میدارد در چنین ایام مقدسی (دهه فجر) روح انقلاب که همان عزت ، آزادی و عدالتخواهی در پرتو معنویت و خدا محوری است به نسل های جوان و نوجوان کشور و توده ملتها تزریق و ترویج شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد : به همت سردار فرماندهی محترم سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ، بسیج سازندگی استان و ناحیه ایوان دهها پروژه عمرانی محوریت زدایی شامل احداث چندین مسجد ، نمازخانه ، خانه عالم ، احداث و مرمت مسکن محرومین ، پروژه های کانالکشی آب کشاورزی و تسهیلات اقتصاد مقاومتی جمعاً به ارزش 10 میلیارد ریال اجراء و در دهه فجر انقلاب آماده بهره برداری با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی و فرمانده محترم سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خواهد بود.

 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد