سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18741
|
07:52 - 1394/11/14
نسخه چاپی

خاطره ای زیبا از یک مبارز چرداولی/

دانش آموز انقلابی که چشمان شاه را درآورد

دانش آموز انقلابی که چشمان شاه را درآورد
رزمنده انقلابی اهل چرداول گفت:پیروزی انقلاب در دهه فجر بهترین خاطره هر ایرانی است.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازدیار زاگرس، "حسین سلیمانزاده"، رزمنده انقلابی و پیشکسوت جبهه وجنگ در گفتگو با خبرنگار ما گفت:پیروزی انقلاب در دهه فجر بهترین خاطره هر ایرانی است.

وی که متولد سال1347در روستای زنجیره از توابع شهرستان چرداول است اظهار داشت:در زمان انقلاب بنده ده ساله بودم و در مقطع ابتدائی درس می خواندم و با برادران وپدرم به صورت مخفیانه نامه های امام خمینی(ره)که توسط انقلابیون از استان ایلام به دست ما می رسید با همکاری دیگر انقلابیون در شهرستان چرداول توزیع می کردیم.

سلیمانزاده با نقل خاطره ای از آن زمان،افزود:صفحه اول ودوم کتابهای درسی آن زمان عکس شاه و همسرش بود که من یک روز قبل از مدرسه چشمهای همسر شاه خائن را با ته یک سیگار از بین بردم ودر مدرسه آن را نشان بچه ها دادم که مبصر کلاس وقتی این صحنه را دید به معلم ما گزارش داد ومعلم هم بنده را فلکه  واز مدرسه اخراج کرد.

این رزمنده انقلابی تصریح کرد:مردم کشور ما به امام خمینی(ره)علاقه فراوانی داشتند وبه همین خاطر حاضر بودند از جان خود بگذرند.

وی با اشاره به جانفشانی جوانان در آن زمان ودفاع مقدس گفت:امروزه جوانان ما همچون جوانان گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)هستند وحاضرند جان خود را برای دفاع از میهن وناموس خود فدا کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد