سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18725
|
13:11 - 1394/11/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع):

همکاری دانشگاهها دراجرای راهیان نور قابل تقدیر است

همکاری دانشگاهها دراجرای راهیان نور قابل تقدیر است
فرمانده سپاه استان ایلام گفت: همکاری دانشگاه های ایلام برای اجرای برنامه راهیان نور قابل تقدیر است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی اظهار کرد: همکاری دانشگاه های ایلام برای اجرای برنامه راهیان نور قابل تقدیر است.

وی گفت: سپاه آمادگی از آمادگی کاملی برای ادامه این همکاری ها با دانشگاه های استان برخوردار است و در این زمینه امکانات خود را به کار خواهد گرفت.

این فرمانده نظامی افزود: در این راستا امکاناتی از جمله شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار، اسکان محل دانشجویان و روایان قوی در اختیار دانشگاه ها برای ادامه این همکاری قرار خواهد گرفت.

سردار حسینی با بیان اینکه باید از این ظرفیت یادمان ها به خوبی استفاده کرد گفت: بایستی تدابیری اندیشیده شود تا افرادی که تاکنون به این اردوها اعزام نشده اند در اولویت قرار بگیرد.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: یادمان های استان نیز آماده بازدید و پذیرایی از زائران راهیان نور است و در این زمینه حتی یادمان شهدای شرهانی میزبان میهمانان خراجی نیز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا تجهیزات این یادمان ها را گسترش دهیم و در بسیاری از یادمان ها آب و برق و جاده دسترسی نیز فراهم شده است.

این فرمانده نظامی از رؤسای دانشگاه ها خواست تا نسبت به ارائه دل نوشت ها و خاطرات توسط دانشجویان برای شرکت در جشنواره ملی رهآورد سرزمین نور اقدام کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد