سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18644
|
12:44 - 1394/11/10
نسخه چاپی

رئیس ستاد دهه فجر ایلام در نشست خبری:

پنج هزار ویژه برنامه دهه فجر در ایلام برگزار می شود

پنج هزار ویژه برنامه دهه فجر در ایلام برگزار می شود
رئیس ستاد دهه فجر استان از اجرای پنج هزار ویژه برنامه دهه فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی چراغی پور"، رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام در نشست خبری ستاد دهه فجر با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی منشا تحولات بزرگ آزادی‌خواهی در جهان معاصر بوده است.

وی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌های دینی و الهی به دهه مقدس و مبارکی تبدیل‌شده و در ذهن همه ایرانیان با بصیرت، ماندگار شده است و بر این اساس گرامیداشت دهه فجر به‌عنوان دهه بیداری و شور انقلابی  برای تک‌تک مردم و مسئولان یک رسالت خطیر است.

این مسئول افزود: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، با تأکید بر مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور شد: امسال این امر در دستور کار قرارگرفته که متولیان نهادها و دستگاه‌های دولتی و اجرایی و نهادهای مردمی و اقشار مختلف مردم با برنامه‌های متنوع، نور امید و نشاط را در فضای عمومی جامعه زنده و فروزان کنند.

رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام با اشاره به اینکه برنامه‌های سال جاری با رویکرد خلاقانه و نوآورانه و فراگیر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، همدلی و هم‌زبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از محورهای مهم برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

چراغی پور ادامه داد: در راستای برنامه های دهه مبارک فجر تعداد پنج هزار برنامه در سطح استان ایلام اجرا می شود.

وی این برنامه ها را در حوزه های کلنگ زنی و افتتاح طرح های فرهنگی، هنری و عمرانی، جشنواره های ورزشی، نشست های بصیرتی، نمایشگاه های هنری و تجسمی، رزمایش اربعین، نورافشانی عنوان کرد.

این مسئول بیان کرد: ستاد دهه فجر در روزهای گذشته نیز اقدام به توزیع 120 هزار پوستر ویژه ایام الله دهه مبارک فجر در بین ادارت و مدارس و مساجد نموده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد