سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18526
|
06:58 - 1394/11/05
نسخه چاپی

تشکیل 16 کمیته ستاد دهه فجر در مهران

تشکیل 16 کمیته ستاد دهه فجر در مهران
تعداد 16 كميته براي برگزاري مراسم گرامي داشت دهه مبارك فجر شهرستان مهران تشكيل شده است .

به گزارشايلام بيداربه نقل ازآوای مهران، "مجيد زرگوشي"، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مهران در دومین جلسه ستاد گرامی داشت دهه مبارک شهرستان مهران گفت: تعداد 16 کمیته برای برگزاری مراسم گرامی داشت دهه مبارک فجر شهرستان مهران تشکیل شده است .

وي ضمن تبریک به مناسبت اجرایی شدن برجام ، به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای کشور را یک موفقیت بسیار بزرگ در عرصه بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران دانست .

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مهران اظهار كرد: از آنجایی که اجرای برجام با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان گردیده است همه ما وظیفه داریم این نور امید را در دل مردم عزیزمان روشن نگه داریم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مردم خودشان به صورت خود جوش وارد میدان شوند و در واقع برنامه های دهه مبارک فجر به دست خود مردم اجرا گردد.

زرگوشي در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته های زیرمجموعه ستاد دهه فجر افزود : کمیته ها ی زیر مجموعه ستاد دهه فجر در قالب 16 کمیته ساماندهی و تجمیع شدند و با توجه به مشخص شدن کمیته ها با همکاری همه نهادها، برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برای برگزاری مراسم دهه فجر امسال اجرا می شود.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی این کمیته ها برنامه ریزی برای با شکوه تر برگزارکردن مراسم دهه فجر، تلاش برای حضور حداکثری و پر شور مردم در این مراسم و انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و سوم انقلاب است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مهران با تاکید بر اهمیت ویژه برنامه های دهه فجرامسال افزود: جشن های دهه فجر در سطح شهرستان باید به صورت باشکوه برگزار شود و حضور مردم در این ویژه برنامه ها با توجه به نزدیکی انتخابات باید پرشورتر از هر سال باشد .

انتهاي پيام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد