ایلام بیدار06:58 - 1394/11/05

تشکیل 16 کمیته ستاد دهه فجر در مهران

تعداد 16 كميته براي برگزاري مراسم گرامي داشت دهه مبارك فجر شهرستان مهران تشكيل شده است .

به گزارشايلام بيداربه نقل ازآوای مهران، "مجيد زرگوشي"، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مهران در دومین جلسه ستاد گرامی داشت دهه مبارک شهرستان مهران گفت: تعداد 16 کمیته برای برگزاری مراسم گرامی داشت دهه مبارک فجر شهرستان مهران تشکیل شده است .

وي ضمن تبریک به مناسبت اجرایی شدن برجام ، به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای کشور را یک موفقیت بسیار بزرگ در عرصه بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران دانست .

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مهران اظهار كرد: از آنجایی که اجرای برجام با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان گردیده است همه ما وظیفه داریم این نور امید را در دل مردم عزیزمان روشن نگه داریم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مردم خودشان به صورت خود جوش وارد میدان شوند و در واقع برنامه های دهه مبارک فجر به دست خود مردم اجرا گردد.

زرگوشي در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته های زیرمجموعه ستاد دهه فجر افزود : کمیته ها ی زیر مجموعه ستاد دهه فجر در قالب 16 کمیته ساماندهی و تجمیع شدند و با توجه به مشخص شدن کمیته ها با همکاری همه نهادها، برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برای برگزاری مراسم دهه فجر امسال اجرا می شود.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی این کمیته ها برنامه ریزی برای با شکوه تر برگزارکردن مراسم دهه فجر، تلاش برای حضور حداکثری و پر شور مردم در این مراسم و انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و سوم انقلاب است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مهران با تاکید بر اهمیت ویژه برنامه های دهه فجرامسال افزود: جشن های دهه فجر در سطح شهرستان باید به صورت باشکوه برگزار شود و حضور مردم در این ویژه برنامه ها با توجه به نزدیکی انتخابات باید پرشورتر از هر سال باشد .

انتهاي پيام/س