سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18352
|
08:40 - 1394/10/24
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان عنوان کرد؛

ارائه۲۰مقاله به جشنواره علمی پژوهشی شهیدرضایی نژاد

ارائه۲۰مقاله به جشنواره علمی پژوهشی شهیدرضایی نژاد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان از ارائه شدن ۲۰ مقاله و طرح ابتکاری به جشنواره علمی و پژوهشی شهید داریوش رضایی نژاد خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر،  "حمد الله جایروندی"، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان ، شهید داریوش رضایی نژاد را یکی از دانشمندان صاحب نام در حوزه طرح های راهبردی کشور دانست و اظهار کرد: نخستین جشنواره علمی پژوهشی این دانشمند شهید هسته ای ۱۴ بهمن امسال با حضور جمعی از اساتید دانشگاه های سراسر کشور در آبدانان برگزار خواهد شد.

وی، افزود: فراخوان برگزاری این جشنواره مهر ماه سال جاری در سطح ملی انجام شد و تاکنون ۲۰ مقاله و طرح ابتکاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
جایروندی، با اشاره به اینکه فقط طرح های ابتکاری و اختراعات تایید شده در جشنواره شهید رضایی نژاد قابل بررسی هستند، تاکید کرد: هیات داوران اختراعات و ابتکارات علمی پژوهشی با مشارکت پنج نفر از اساتید برجسته دانشگاه ایلام تشکیل شده و بررسی، تطبیق و سطح بندی آثار ارسالی در حال انجام است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آبدانان گفت: در این جشنواره به پنج نفر از صاحبان اختراعان و ابتکارات علمی کاربردی برتر لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا می شود.
گفتنی است، شهید داریوش رضایی نژاد اهل شهرستان آبدانان و یکی از دانشمندان هسته ای کشور مرداد ماه سال ۹۱ بدست منافقین و ایادی استکبار جهانی در تهران ترور شد.

 

انتهای پیام/س
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد