ایلام بیدار08:40 - 1394/10/24
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان عنوان کرد؛

ارائه۲۰مقاله به جشنواره علمی پژوهشی شهیدرضایی نژاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان از ارائه شدن ۲۰ مقاله و طرح ابتکاری به جشنواره علمی و پژوهشی شهید داریوش رضایی نژاد خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر،  "حمد الله جایروندی"، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان ، شهید داریوش رضایی نژاد را یکی از دانشمندان صاحب نام در حوزه طرح های راهبردی کشور دانست و اظهار کرد: نخستین جشنواره علمی پژوهشی این دانشمند شهید هسته ای ۱۴ بهمن امسال با حضور جمعی از اساتید دانشگاه های سراسر کشور در آبدانان برگزار خواهد شد.

وی، افزود: فراخوان برگزاری این جشنواره مهر ماه سال جاری در سطح ملی انجام شد و تاکنون ۲۰ مقاله و طرح ابتکاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
جایروندی، با اشاره به اینکه فقط طرح های ابتکاری و اختراعات تایید شده در جشنواره شهید رضایی نژاد قابل بررسی هستند، تاکید کرد: هیات داوران اختراعات و ابتکارات علمی پژوهشی با مشارکت پنج نفر از اساتید برجسته دانشگاه ایلام تشکیل شده و بررسی، تطبیق و سطح بندی آثار ارسالی در حال انجام است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آبدانان گفت: در این جشنواره به پنج نفر از صاحبان اختراعان و ابتکارات علمی کاربردی برتر لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا می شود.
گفتنی است، شهید داریوش رضایی نژاد اهل شهرستان آبدانان و یکی از دانشمندان هسته ای کشور مرداد ماه سال ۹۱ بدست منافقین و ایادی استکبار جهانی در تهران ترور شد.

 

انتهای پیام/س