سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17913
|
07:30 - 1394/09/29
نسخه چاپی

مدیر فرودگاههای غیرنظامی ارتش ایران:

زمینه های لازم برای بهره برداری از فرودگاه آبدانان فراهم خواهد شد

زمینه های لازم برای بهره برداری از فرودگاه آبدانان فراهم خواهد شد
مدیر فرودگاههای غیرنظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زمینه های لازم برای بهره برداری از فرودگاه آبدانان برای استفاده عمومی و غیرنظامی فراهم خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، امیر خلبان "عبدالله کاشانی"مسئول عقاب عسلویه و مدیر فرودگاههای غیرنظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدی از فرودگاه آبدانان در گفتگوی اختصاصی با آبدانان خبر ، گفت: با همکاری مسئولین امر و مردم شهرستان آبدانان به زودی شاهد بهره برداری از فرودگاه آبدانان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با کسب مجوز از سلسله مراتب به ویژه مقام معظم رهبری که همیشه تأکید دارند که چنین امکاناتی در شهرستانها به وجود بیاید ،زمینه های لازم برای بهره برداری از فرودگاه آبدانان برای استفاده عمومی و غیرنظامی فراهم خواهد شد.
مدیر فرودگاههای غیرنظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیگیری و تأمین اعتبار لازم توسط مسئولین و حضور شرکت های هواپیمایی برای خدمات دهی ما می توانیم شروع کار را در این منظقه انجام دهیم.
امیر کاشانی هماهنگی های لازم برای آماده سازی فرودگاه آبدانان صورت گرفته و به زودی انشالله شاهد راه اندازی این فرودگاه خواهیم بود.
وی گفت: انشاالله قدردان نعمت انقلاب اسلامی و پاسدار خون شهیدان باشیم که هرچه داریم از انقلاب اسلامی،به ویژه مقام معظم رهبری است.
 مدیر فرودگاههای غیرنظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با همکاری و هماهنگی مردم و مسئولان به زودی شاهد بهره برداری از فرودگاه آبدانان خواهیم بود.
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد