سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17873
|
16:30 - 1394/09/25
نسخه چاپی

دانشگاه علوم پزشکی ایلام مسئول حضور فتنه گران/

آقای رئیس! رفتار متناقض شما فضای همدلی استان را بر هم زده است

آقای رئیس! رفتار متناقض شما فضای همدلی استان را بر هم زده است
آقای رئیس ! در سال گذشته یک نیروی انقلابی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نتوانست در دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی کند،حال چه شده که فرد هتاک به نظام جمهوری اسلامی ایران که سابقه زندانی شدن به جرم توهین به نظام را دارد اجازه پیدا می کند در این دانشگاه سخنرانی کند.

گروه سیاسیایلام بیدار::اگر به راس هرم جریان اصلاحات توجه شود، اکثریت مدعیان اصلاحطلبی در فتنه سال 88 و قبل از آن در راستای طراحیهای آمریکاییها و صهیونیستها، یا پیشتازان شعلهوری آتش بودند، یا تاییدکنندگان همه عوامل و عناصر ایجاد و استمرار آشوب و براندازی یا ساکتها و خاموشهایی بودند که هم دل در گرو فتنهگران داشته و هم منافعی را در ساختار نظام داشتهاند. اگر چه در انتخابات 88 در حاشیههایی از دانشگاهها صدای همراهی با نفوذ و برنامهریزیهای سازمان یافته با این جریان شنیده میشد، ولی زمانی نگذشت که دانشگاهها هم چون خیل عظیم و میلیونی تودههای مردم در حماسه نهم دی انزجار و نفرت خود را نسبت به فتنه آمریکایی نشان دادند.

با روی کار آمدن دولت یازدهم، فتنهگران کودتاچی که بعضا با نظر رافت نظام از کنج زندانها بیرون آمدهاند، نه تنها مناصب و مسئولیتهای دولتی را اشغال کردهاند، بلکه با کمال وقاحت و با زمینهسازی دولت اعتدال در مراکز علمی و دانشجویی حضور یافته و طلبکار نظام شدهاند. دولتی که مشروعیتاش را از تنفیذ مقام ولایت بگیرد، با وجود بسیاری از کارهای رها شده و یا تعطیل شده در دانشگاهها مورد تاکید رهبری نظیر برقراری همایشهای نظریهپردازی و یا آزاداندیشی، اسلامیسازی حوزه علوم انسانی، سرعت بخشیدن به سرعت کند شده رشد علمی، ایجاد رقابتهای علمی، برقراری پیوند بین دانشگاه و صنعت و کشاورزی، برقراری پیوند بین حوزه و دانشگاه، مبارزه با بیسوادی مدرکگرایی و اجاره بهای پایاننامهنویسی، نقشآفرینی دانشگاهها در ارتقاء جهانی و منطقهای سند چشمانداز و توسعه شرکتهای دانشبنیان دانشگاهی و دهها مقوله دیگر، زمینه را برای جولانگاه عناصر بدسابقه و مزدور و نفوذی فراهم میسازد.

نتیجه این رویکرد اگر متوقف نشود و یا جریان حزبالله مقابل آن ایستادگی ننمایند، تهیسازی دانشگاه از رسالت اصلی خود میباشد.

به عنوان نمونه گرامیداشت روز دانشجو امسال در بعضی از دانشگاهها با حضور بعضی از عناصر جریان فتنه مصادف بود.در تعریف ماهیت دانشگاه و نسبت آن با جریان فتنه، باید گفت دانشگاه نقطه مقابل جریان فتنهگران و مصادیق آن است. زیرا اینجا کانون علم و آگاهی و تحقیق و دانشپژوهی و معرفتگرایی میباشد ولی فتنهگرایی به دنبال جهل و ناآگاهی و بیخبری جامعه وسوء استفاده از شرایط برای هدفگذاریهای خاص خود میباشد و با منافع فتنهگران در تضاد با منافع جامعه و همگامی و هماهنگی با بیگانگان است که واقعه انتخابات سال 88 بهطور دقیق مبین و معرف این حقیقت میباشد.

دعوت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی ایلام  از حسین مرعشی یکی از بازداشت شدگان فتنه 88 برای حضور و سخنرانی در این دانشگاه بار دیگر نشان داد که برخی ها به دنبال این هستند که دانشگاههای استان را به محل حضور عناصر بدسابقه تبدیل کنند.

روی سخن ما با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام است،آقای رئیس ! در سال گذشته یک نیروی انقلابی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نتوانست در دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی کند،حال چه شده که فرد هتاک به نظام جمهوری اسلامی ایران که سابقه زندانی شدن به جرم توهین به نظام را دارد اجازه پیدا می کند در این دانشگاه سخنرانی کند،شما مسئول این دانشگاه هستید و باید پاسخ این مورد را بدهید.

آقای دلپیشه! رفتار متناقض شما موجب شده که فضای استان به سمت امنیتی شدن برود و فضای همدلی و همزبانی آن مورد خدشه قرار بگیرد و اگر خدای نکرده اتفاقی رخ دهد مسئول این اتفاق شما خواهید بود،پس تا دیر نشده بجنبید چرا که عوامل فتنه ماه‌ها کشور را به آشوب کشیدند و خسارت‌های جبران ناپذیری به مردم وارد کردند و ظلمی بزرگ در حق نظام روا داشتند، چنین افرادی که علیه مردم شورش به پا کرده‌اند جایی در دانشگاه ندارند و واکنش ها به حضور مجرمین فتنه در دانشگاه کاملا منطقی و عقلانی است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد