سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 17551
|
06:41 - 1394/09/02
نسخه چاپی

امام جمعه چرداول:

مردم چرداول آماده میزبانی از زائران حسینی هستند

مردم چرداول آماده میزبانی از زائران حسینی هستند
امام جمعه چرداول گفت: تمهیدات لازم برای استقابل از زائران حسینی اندیشیده شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، حجت الاسلام والمسلمین"احمدامرائی"امام جمعه شهرستان چرداول گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مسئولان و تلاش و جدیت ستادهای مردمی اربعین، تدارک خوبی برای میزبانی از زوار در این شهرستان اندیشیده‌ایم.

وی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان و بسیج امکانات برای پذیرایی از زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) تأکید و اظهار داشت: با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی و از همه مهم‌تر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائرین بهتر از گذشته خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان چرداول افزود: این شهرستان آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از زوار عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را دارد.

امرائی تصریح کرد: مهمان نوازی جز لاینفک مردم شهرستان چرداول است و از آنجا که جایگاه زوار اربعین بسیار والاست تمامی اقشار جامعه اعم از دستگاه های اجرایی و مردم و مسئولین  این شهرستان خود را برای میزبانی هرچه بهتر از زائرین آماده می کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان چرداولی‌ به عنوان خادمان امام حسین (ع) از زائران کربلا پذیرایی می‌کنند، گفت: بر این اساس ضمن هماهنگی و برگزاری جلسات مختلف با نهادهای مرتبط تمهیدات لازم فراهم شده است. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد