سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17517
|
10:19 - 1394/08/29
نسخه چاپی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

ولایتمداری مهمترین ویژگی بسیج است/ دشمن شناسی بسیج نجات بخش جامعه

ولایتمداری مهمترین ویژگی بسیج است/ دشمن شناسی بسیج نجات بخش جامعه
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: تنها چیزی که باعث شده بسیج در عرصه های مختلف منشأ برکات فراوان باشد اطاعت پذیری از ولی فقیه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین "شمس اله جلیلیان" مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در گفتگو با خبرنگار دفاع و امنیت  ايلام بيدار با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی بسیج ولایتمداری و پیوندش با ولایت بوده، گفت: تنها چیزی که باعث شده بسیج در عرصه های مختلف منشأ برکات فراوان باشد و در دوران دفاع مقدس و مراحل مختلف انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده و برجسته ای داشته باشد ارتباط با ولایت و اطاعت پذیری از ولی فقیه بوده است.

وی بسیج را خار چشم دشمنان دانست و اظهار کرد: اطاعت مض از ولایت باعث شده که نام بسیج لرزه بر اندام دشمنان قسم خورده نظام افکند و بعنوان خاری در چشم انها باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام افزود: بسیج مربوط به زمان خاصی نیست و در واقع یک فرهنگ و تفکر غنی بوده که در همه صحنه های گوناگون دفاع از نظام درخشیده و ضمن ناکامی دشمنان پشتیبانی ار ولایت را از معمار کبیر انقلاب فرا گرفته است.

حجت الاسلام جلیلیان بصیرت بسیج را نجات بخش انقلاب عنوان و تصریح کرد: امروز با تغییر راهبرد دشمن و تلاش برای نفوذ خصوصاً در عرصه های فرهنگ و سیاست ، تفکر بسیج باعث یأس دشمنان شده و ما را از خطر نفوذ مصونیت بخشیده است و در واقع این بصیرت و دشمن شناسی بسیج نجات بخش ما شده است.

وی نقش بسیج را در آماده سازی مردم برای ظهور را نقشی مهم دانست و اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نهاد خودجوش مردمی با کسب معرفت از اهل بیت و با سرلوحه دادن کلام حکمیانه ولی معظم فقیه و انتقال آن به جامعه می تواند در آماده سازی مردم برای ظهور نقش آفرینی کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: انتظار ظهور حضرت حجت (عج) نیازمند نهادینه شدن فرهنگ اطاعت و ولایت مداری در میان مردم بوده و جامعه منتظر واقعی جامعه ای ولایت مدار و مطیع می باشد.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: عزیزان بسیجی با تمام وجود به دنبال تحقق این جامعه هستند و فرموده مقام معظم رهبری را که فرمودند" پیوند میان بسیجیان عزیز و امام زمان (عج) یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است " را بدرستی معنا کردند.

وی در پایان انتظار را داری شاخصه هایی دانست و بیان داشت: عزیزان بسیجی بعنوان افراد بااخلاص و ولایت مدار در مسیر کسب این شاخص ها و انتقال انها به جامعه در تلاش هستند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد