سرویس: دین و مذهب
کد خبر: 17494
|
08:37 - 1394/08/27
نسخه چاپی

فرماندار سیروان:

اربعین یک نهضت اجتماعی، فرهنگی بین المللی است

اربعین یک نهضت اجتماعی، فرهنگی بین المللی است
فرماندار سیروان گفت: اربعین یک نهضت اجتماعی فرهنگی بین المللی است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، "مراد یگانه"، فرماندار سیروان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با وجود نا امنی ها در کشورهای همسایه ایران اما خوشبختانه با تدابیر نظام و حضور مقتدارنه نیروهای مسلح، کشور دارای امنیت کامل می باشد.

وی اظهار کرد: موضوعی که امروز در جامعه ما مطرح بوده و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد بحث نفوذ دشمنان است.

نماینده عالی دولت در سیروان افزود: دشمن ما خصوصاً آمریکا در مقابل گسترش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران ساکت نبوده و در صدد نفوذ و ضربه زدن به نظام از هر منفذی که پیدا کند.

یگانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم و دولت در مقابل نفوذ و توطئه های دشمنان هوشیار بوده و مانع از اقدامات شوم آنها خواهند شد و الحمدالله روز به روز بر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به آغازهفته بسیج و تبریک این هفته، اظهار کرد: هفته بسیج از هفته های مهم در تقویم نظام جمهوری اسلامی می باشد و تشکیل بسیج مستضعفین از یادگاران امام راحل(ره) است.

فرماندار سیروان با بیان اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند، تاکید کرد: بسیج هم در زمان هشت سال دفاع مقدس و هم پس از آن نقش آفرینی های فراوانی از خود نشان داد و خوشبختانه بسیج در همه صحنه ها حضور فعال و مقتدرانه دارد.

یگانه در ادامه به شروع پیاده رویی زائرین اربعین اشاره کرد و افزود: برای پذیرایی از زائرین اربعین برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و در چند روز آینده کار اسکان و پذیرایی از آنها در سه راهی کارزان آغاز می شود.

فرماندار سیروان گفت: اربعین یک نهضت اجتماعی فرهنگی بین المللی است بطوری که از سراسر کشورهای جهان در اربعین حسینی حضور پیدا می کنند.

وی بیان کرد: پذیرای از زائرین اربعین افتخار بزرگی برای همه ما و باید از این فرصت به نحوه احسن استفاده کرد.

یگانه با اشاره به خسارت ها وارد شده به شهرستان بر اثر سیل اخیر، عنوان کرد: افرادی که منازل آنها آسیب دیده اند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه تا بناها و ساختمان های آنها کارشناسی شوند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد