سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17477
|
07:18 - 1394/08/26
نسخه چاپی

در نشست کمیته مشارکت های مردمی اربعین تأکید شد؛

لزوم بسیج امکانات شهرستان دهلران برای زائران اربعین

لزوم بسیج امکانات شهرستان دهلران برای زائران اربعین
کميته مشارکت های مردمي اربعین شهرستان دهلران به منظور جذب کمک هاي مردمي و سازماندهی آن ها، تشکیل شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، با حضور اعضای کميته مشارکت های مردمي شهرستان دهلران و با هدف جذب کمک هاي مردمي و هدايت و سازماندهي دستگاه اجرایی شهرستان در جهت جذب کمک های مردمی، جلسه ای در محل حسینیه دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه دهلران در این جلسه ضمن تشریح اهمیت اربعین حسینی، همکاری کلیه مسئولین و دستگاه های اجرایی شهرستان را در جهت جذب کمک های مردمی و پشتیبانی از ان خواستار شد.
وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی سال گذشته با شور حال خاصی برگزار شده بود اظهار کرد: مردم علاقه خاصی به ائمه اطهار (ع) دارند لذا هر ساله بر شور و شوق مردم جهت حضور در این مراسم معنوی افزایش می‌یابد لذا دستگاه های اجرایی شهرستان می بایست در جلب مشارکت های مردمی همت بیشتری داشته باشند.
امام جمعه دهلران با تاکید بر برنامه ریزی هرچه بهتر در جهت هماهنگی و جلب مشارکت مردمی گفت: با تشکیل کميته مشارکت های مردمي اربعین حسینی در شهرستان و اطلاع رسانی مناسب مردم، در جهت جذب کمک های نقدی و غیر نقدی همیاری شود.
حجت الاسلام موسوی بکارگیری کلیه امکانات و پتانسیل های شهرستان دربخش های اسکان، تغذیه، ترابری، بهداشت و درمان و اهتمام همه اعضاء مرتبط را در خدمات دهی بیشتر به زائرین حسینی و از طریق مردم رامورد تأکید قراردادند.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد