سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17470
|
13:29 - 1394/08/25
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

دشمنان نظام برای گسترش منکرات برنامه دارند

دشمنان نظام برای گسترش منکرات برنامه دارند
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: هر منکری که در جامعه در حال انجام بوده با یک پشتوانه سیاسی و مالی دشمنان نظام و برای براندازی نرم جامعه است.

به گزارش خبرنگار دین و مذهب ايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در همایش امربه معروف و نهی از منکر ایلام این فریضه الهی را از ضررویات جامعه دانست و گفت: فریضه امربه معروف و نهی از منکر از ضروریان ایمانی و اعتقادی جامعه بوده و در نظام اعتقادی مسلمانان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی اجرای این فریضه را در جامعه ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: اگر جامعه نسبت به احیاء امربه معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند به قظه و یقین جامعه ای ایده آل و پویا خواهیم داشت و برعکس این موضوع نیز صدق کرده و در صورت نادیده گرفته شدن آن ، جامعه به سوی تباهی و نابودی پیش خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان وظیفه حاکمیت دینی در اجرای این فریضه را همه دانست و افزود: موضوع امربه معروف و نهی از منکر نقش حساسی در جامعه ایفا کرده و بسط و گسترش آن از وظایف حاکمیت دینی جامعه است.

خطیب جمعه ایلام تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانم خود بزرگترین معروف بوده و کسی غیر از این اعتقاد داشته باشد با معارف دین بیگانه است.

وی اظهار کرد: در جامعه اسلامی ما وظیفه داریم در مقابل هر منکری واکنش نشان داده و بدانیم که هر منکری که در جامعه در حال انجام بوده با یک پشتوانه سیاسی و مالی دشمنان نظام و برای براندازی نرم جامعه است.

حجت الاسلام لطفی یکی از این منکرات را بدحجابی عنوان و گفت: موضوع حجاب و عفاف از موضوعاتی بوده که سالیان سال استکبار روی ان برنامه ریزی کرده و متأسفانه در جامعه کنونی با بزرگترین منکری که روبرو هستیم موضوع بدحجابی است.

وی بدحجابی را از مصدایق هنجارشکنی دانست و بیان داشت: برخورد با برخی منکرات از مرحله تذکر لسانی فراتر رفته و در جامعه هنجارشکن شده اند و باید با یک پشتوانه قضایی با انها برخورد شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد