سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16357
|
08:01 - 1394/06/25
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

استقرار 598 پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس ایلام

استقرار 598 پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس ایلام
مدیرکل کمیته امداد استان از استقرار 598 پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس ایلام خبر داد.

به گزارشایلام بیدار، "ضیاء رضایی" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام،گفت: مراسم جشن عاطفه‌ها در روزهای 26 و 27 شهریور سال جاری در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه در روز پنج‌شنبه 26 شهریور در سطح پایگاه‌های کمیته امداد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و 17 مرکز نیکوکاری دایر در سطح استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم جمع‌آوری می‌شود، اظهار کرد: در روز 27 شهریور سال جاری پایگاه‌های کمیته امداد در مصلی ها و محل های برگزاری‌ نماز جمعه در سطح استان دایر و آماده دریافت کمک‌های مردمی است.
رضایی، بابیان اینکه در روز هشت مهرماه سال جاری در سطح تمامی مدارس استان نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان به نیازمندان برپا می‌شود، افزود: در سطح مدارس استان نیز 598 پایگاه جشن عاطفه‌ها مستقر می‌شود که کمک‌های دانش آموزان و اولیای مدارس را به‌منظور کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت جمع‌آوری می‌کنند.

وی، با اشاره به اینکه 265 پایگاه ثابت و سیار اعم از کمیته امداد، سازمان بسیج و مساجد در سطح استان دایر است، گفت: درمجموع 863 پایگاه در ایام بازگشایی مدارس در سطح این استان کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را به‌منظور حمایت و کمک به دانش آموزان نیازمند را بر عهده‌دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، اظهار کرد: سال گذشته حدود 500 میلیون تومان از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم، دانش آموزان مدارس، خیرین استان و خارج از استان به‌ویژه خیرین تهرانی جمع‌آوری‌شده که امسال نیز پیش‌بینی می‌شود با حضور گسترده اقشار مختلف مردم این میزان به بیش از 700 میلیون تومان افزایش یابد.
رضایی، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در سطح مدارس در اختیار آموزش‌وپرورش قرار داده‌شده که در سطح مدارس و در بین دانش آموزان بی‌بضاعت در اسرع وقت توزیع شود و کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع خواهد شد.
وی، در پایان بیان اینکه مردم نوع‌دوست استان ایلام همواره ثابت کرده‌اند که یار و همراه نیازمندان به‌ویژه دانش آموزان بی‌بضاعت هستند، خاطرنشان کرد: از مردم ولایی استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای مشارکت در این امر خداپسندانه با پایگاه‌های مستقر در نقاط مختلف استان تحویل دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، در پایان از عموم مردم، مسئولان دوایر و نهادهای دولتی و بازاریان و اصناف برای مشارکت و حضور گسترده در مراسم جشن عاطفه‌ها دعوت کرد.
گفتنی است، مراسم جشن عاطفه‌های سال جاری در سراسر کشور با شعار محوری« مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد