سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16258
|
11:00 - 1394/06/19
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) خبر داد:

برپایی اردوگاه 15 هزار نفری زائران حسینی در مرز مهران

برپایی اردوگاه 15 هزار نفری زائران حسینی در مرز مهران
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) از برپایی اردوگاه 15 هزار نفری زائران حسینی در مرز مهران خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازاوای مهران، "عبدالصاحب طهماسبی"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: از سه روز گذشته دو تيم از سپاه كار عمليات خاكبرداري و آمادگي اين اردوگاه را اغاز كردند.

وي اظهار كرد:اين اردوگاه در زميني به مساحت  25 هكتار در ضلع شرقي پايانه قرار دارد كه با ايجاد آن مي توان حجم قابل توجهي از زائران را به داخل اردوگاه كشاند و در تردد تسهيل شود.
جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام تصريح كرد:براي تسريع در عمليات اجرايي اين اردوگاه نياز به آب و برق داريم چون همه موضوعات داخلي اردوگاه و نيازهاي زائران در داخل آن پيش بيني شده است.
سرهنگ طهماسبي افزود: از توانمندي آماد سپاه نيز استفاده شده و تا قيل از اربعين اين اردوگاه آماده خدمات دهي به زائران خواهد شد.
وي به ايجاد جايگاه هاي سوخت نيز اشاره كرد و گفت: آمادگي داريم در صورت تامين سوخت جايگاه هاي سيار سوخت در پايانه ايجاد كنيم.
جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام ادامه داد: 500 دستگاه اتوبوس و 600 دستگاه كاميون نيز براي انتقال زائران از پايانه در نظر گرفته شده ضمن اينكه ما براي ايجاد يك دهنه پل سيار در هر جايي از جاده كه ضروري باشد آمادگي كامل داريم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد