سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16208
|
07:57 - 1394/06/17
نسخه چاپی

یک فعال سیاسی:

اقتصاد مقاومتی مانعی برای باج‌خواهی آمریکا است

اقتصاد مقاومتی مانعی برای باج‌خواهی آمریکا است
يك فعال سياسي گفت:ترسيم برنامه جامع اقتصاد مقاومتی می‌تواند در مقابل باج‌خواهی آمریکا مانع ایجاد کند.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآوای مهران، "محمدجواد وليزاده"، فعال سیاسی با اشاره به اقدامات دولت در زمينه اقتصاد مقاومتي گفت:در ستاد اقتصاد مقاومتي بايد تكيه بر توان داخلي و رونق ملي باشد و دولت ضمن ادامه به دادن به روابط ديپلماسي با كشورهاي ديگر بر سرمايه گذاري هاي داخلي نظارت داشته باشد.

وي اظهار كرد: بهترین راه دولت در زمینه مقابله با هرگونه تحریم از سوی کشورهای غربی بحث اقتصاد مقاومتی است و از اين طريق مي توان مقابل باج خواهي آمريكا ايستاد.
اين فعال سياسي تاكيد كرد:همانطوري كه در فرمايشات مقام معظم رهبري بيان شد كه ما به آمريكا اعتماد نداريم مردم ما هم به آمریکاییها اعتماد ندارند چون آنان هیچگاه در طول تاریخ به وعده های خود عمل نکردند و نمی کنند.
وليزاده با تاكيد بر اينكه شرایط جمع بندی هسته ای معلوم نیست تصویب شود ادامه داد: مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قدرتمند به این موضوع ورود پیدا كرده، هر چند برخی با طرح ادعاهایی و بازی با الفاظ سعی كردند که نقش مجلس را به حاشیه ببرند که با سخنان مقام معظم رهبری عقب‌نشینی کردند و این حق مجلس است که در این زمینه به دقت ورود کند و در صورت مغایرت با منافع ملی و اسلامی ایران، آن را رد کند.
وي تصريح كرد: سخنان مقام معظم رهبري در خصوص نظارت مجلس بر توافق نامه برجام، جایگاه مجلس را افزایش داده و تثبیت کرد چرا که بر اساس قوانین اساسی می‌تواند برجام را بررسی و حتی آن را رد کند.
اين فعال سياسي به بايد ها و نبايد هاي برجام نيز اشاره كرد و گفت:عدم نفوذ و نظارت كشورهاي غربي از نبايد هاي اين توافق است زيرا كه باعث نفوذ استكبار و غرب به منطقه مي شود.
وليزاده اظهار كرد:به هیچ عنوان به آمریکا و دیگر کشورهای جهان اجازه هیچ گونه نفوذی داده نمی شود و در این خصوص همه مسئولین باید به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهند و لبیک گو ایشان باشند .
وي تاكيد كرد : همه دنیا بدانند مبارزه با استکبار با وجود توافق هسته ای متوقف نمی شود و .جمهوری اسلامی ایران همچنان از مظلوم در برابر ظالم دفاع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد