سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16184
|
11:22 - 1394/06/15
نسخه چاپی

فرماندار ایلام:

280 میلیارد اعتبار به شهرستان ایلام اختصاص یافت

280 میلیارد اعتبار به شهرستان ایلام اختصاص یافت
فرماندار ایلام گفت: 280 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ایلام اختصاص یافت.

به گزارشایلام بیدار، فرماندارایلام در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: امسال وازمحل اعتباروتملک دارایی مبلغ 280 میلیاردریال به شهرستان ایلام اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: ازاین میزان اعتبار قریب 15میلیارد تومان ازمحل اعتبارات سرمایه ایی و بیش از13 میلیارد ریال نیز از محل ماده 180 بوده است.

این مسئول افزود: کل اعتبارات اختصاص یافته در سال جاری در قالب 16 فصل که بیشترین میزان اعتبار درفصل مسکن عمران شهری، روستایی وعشایری با 38.29 درصد، فصل حمل و نقل با 24.5 فصل فرهنگ وهنر، آموزش و بهداشت ، ورزش جوانان با 22 و سایر فصول نیز با 15 درصد توزیع شده است.

خوشخبراضافه کرد:درتوزیع بودجه سال جاری به طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی الزامات قانونی والزامات شورا توجه شده است لذا می طلبد مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تمام توان خود را برای جذب بموقع این اعتبارات بکار گیرند.

فرماندار ایلام ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته شهرستان دارای الزاماتی قانونی است به همین جهت از این میزان، هشت درصد به اجرای طرح های هادی و یک درصد توسعه پایگاهای مقاومت بسیج اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: پارسال اعتبارات خوبی (80 میلیارد ریال) از محل سفر ریاست جمهوری به شهرستان ایلام اختصاص یافت و باعث شد تا خیلی از پروژه ها از طریق تامین این اعتبار تکمیل شوند.

خوشخبر بیان کرد: امسال کمیته برنامه ریزی شهرستان مقوله آب شرب وجلوگیری از هدر رفت آن توجه ویژه ای شده است.انشاء الله مشکلات فرا رو را با تدبیر کم خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد