سرویس: اقتصادی
کد خبر: 15714
|
14:17 - 1394/05/20
نسخه چاپی

سازمان هواپیمایی اعلام کرد:

تعلیق مجوز پروازهای فوق العاده ‌هواپیمایی آسمان

تعلیق مجوز پروازهای فوق العاده ‌هواپیمایی آسمان
پس از تأخیر 10 ساعته پرواز تهران-اهواز شرکت هواپیمایی آسمان که به نارضایتی مسافران این پرواز منجر شد، سازمان هواپیمایی کشوری صدور مجوز پروازهای فوق‌العاده این شرکت را تعلیق کرد و تذکر کتبی داد.

به گزارشایلام بیدار، طبق اعلام روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری‌ با توجه به عدم توجه شرکت هواپیمایی آسمان ‌‌به دستورالعمل‌ها و مقررات اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری، پاسخگویی نامناسب مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان و تأخیر طولانی مدت پروازهای این شرکت در هفته‌های گذشته، سازمان هواپیمایی کشوری بارها خواستار تغییر در نحوه برنامه‌ریزی و تعامل مناسب با مسافران به ویژه در مواقع بروز تاخیر پرواز شد.
به دنبال عدم برنامه‌ریزی منظم پروازها، اطلاع رسانی و پاسخ‌گویی نامناسب به مسافران، دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تا اطلاع ثانوی صدور مجوز پروازهای جدید و فوق العاده شرکت هواپیمایی آسمان را به حالت تعلیق درآورد.
‌بنابراین گزارش، شرکت‌های‌ هواپیمایی موظف هستند، برابر دستورالعمل حقوق مسافر به برنامه‌ریزی دقیق برای انجام به‌ موقع و منظم پروازها اقدام کرده و به هنگام بروز تاخیر پروارهای احتمالی نسبت به اطلاع رسانی دقیق و ارائه تسهیلات لازم به مسافران اقدام کنند.

پیش از این پایگاه خبری ایلام بیدار در خبری با عنوان" شرایط حاکم بر خطوط هوایی،بر خلاف وعده های پساتحریمی دولت؛آسمان زمین گیر شد" گزارشی از مشکلات هواپیمایی آسمان در برخی استان ها منتشر کرده بود.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب