سرویس: ورزشی
کد خبر: 67796
|
08:37 - 1403/08/02
نسخه چاپی

بازیکن پالایش نفت آبادان:

اشتباهات داوران روند بازی را تغییر داد

اشتباهات داوران روند بازی را تغییر داد
بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: داوران هم حق دارند اشتباه کنند؛ اما اگر این اشتباهات تکرار شود روند بازی دچار اختلال شده و تمرکز بازیکنان از بین می‌رود و باید پرسید چه کسی این ضررها را جبران خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد حسن‌زاده صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به شکست تیمش برابر طبیعت در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و روند بازی به‌گونه‌ای بود که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم؛ اما اتفاقاتی رخ داد که تمرکز خود را از دست دادیم و در نهایت ۶۶ بر ۶۴ شکست خوردیم.

بازیکن پالایش نفت آبادان در واکنش به این سؤال که در چند صحنه کادر فنی و بازیکنان پالایش نفت آبادان به نحوه داوری اعتراض داشتند، ادامه داد: اختلاف این بازی‌ها چند امتیاز است؟ داور هم می‌تواند اشتباه کند؛ اما این اشتباهات تا چه حد باید باشد؟ حالا همه بیاید و بگویند داور اشتباه کرد برای ما چه سودی دارد؟ ما بازی را باختیم و با همین اتفاقات ۲ امتیاز کم آوردیم.

 وی یادآور شد: وقتی سوت اشتباه از سوی داور زده شده و این اتفاق تکرار شود ریتم بازی و تمرکز بازیکن از بین می‌رود. نمی‌شود هم سوت اشتباه زده شود و هم تکنیکال بگیرند. این اتفاقات باعث می‌شود یک تیم مانند ما این‌گونه ضرر کند و انتظار داریم داوران هم نقاط ضعف خود را برطرف کنند تا تیم‌ها از بابت این اتفاقات متضرر نشوند.

 گفتنی است در بازی طبیعت و پالایش نفت آبادان به دلیل اعتراض به نحوه داوری سرمربی پالایش و حامد حدادی ستاره این تیم از زمین‌بازی اخراج شدند. در پی این اتفاق آنها برای دقایقی زمین‌بازی را ترک کردند؛ اما پس از لحظاتی دوباره به زمین بازگشتند تا بازی به اتمام برسد.

منبع: ورزش سه

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد