سرویس: ورزشی
کد خبر: 67794
|
08:32 - 1403/08/02
نسخه چاپی

برای حفظ صدر جدول؛

تراکتور به مصاف تیم تاجیکی می‌رود

تراکتور به مصاف تیم تاجیکی می‌رود
تیم فوتبال تراکتور ایران در هفته سوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سطح دو، امروز چهارشنبه ساعت ۱۷.۳۰ به‌وقت‌تهران در تاجیکستان به مصاف تیم روشن این کشور می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، این دومین مصاف تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا و دومین بازی بیرون از خانه این تیم در این رقابت‌هاست، تراکتوری‌ها در دیدار نخست که به میزبانی الو کره قطر برگزار شد با نتیجه ۳ بر صفر برنده از زمین خارج شدند و این هفته نیز برای رویارویی با تیم روشن عازم تاجیکستان شدند.

 قرار بود این دیدار به میزبانی تراکتور در تبریز برگزار شود که باتوجه‌به لغو پروازها و میزبانی تیم های ایرانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با جابه‌جایی بازی‌های رفت‌وبرگشت و میزبانی بازی رفت در تاجیکستان موافقت کرد و این بازی در زمان مقرر در این کشور برگزار می‌شود.

 گروه A که تراکتور در آن قرار گرفته به دلیل کنار گذاشته شدن تیم موهون باگان هند، سه تیمی شد و تیم های تراکتور، الو کره و روشن در این گروه قرار دارند و در هر هفته از بازی‌های مرحله گروهی یک بازی در این گروه انجام می‌شود.

 یاران تراکتور در هفته نخست این رقابت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر الو کره قطر را بردند و نماینده تاجیکستان مقابل موهون باگان به‌تساوی دست‌یافت اما باتوجه‌به حذف و کنار گذاشته شدن این تیم، این نتیجه در رده‌بندی تیم ها بی‌اثر شد.

 حریف این هفته تراکتور در دومین بازی مرحله گروهی خود میزبان الو کره بود که در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گیرد و الو کره نیز با این برد شانس صدرنشینی و رقابت با تراکتور را دوباره برای خود زنده کرد.

شاگردان اسکوچیچ پس از بازی با فولاد در ۱۵ مهرماه که با شکست خانگی در تبریز همراه شد به دلیل انجام بازی‌های تیم ملی و همچنین تعویق بازی با گل‌گهر در لیگ برتر ایران، بیش از ۲ هفته است که در مسابقه رسمی حاضر نشده‌اند و در هجدهمین روز از آخرین مصاف، در لیگ آسیا به مصاف تیم روشن می‌روند.

 البته بازی تیم روشن مقابل خجند در لیگ برتر تاجیکستان نیز که قرار بود ۲۸ مهر برگزار شود به تاریخ دیگری موکول شده تا این تیم نیز بدون خستگی و آمادگی بالا، روز دوم آبان مقابل تراکتور صف‌آرایی کند.

منبع: ورزش سه

 
انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد