سرویس: سیاسی
کد خبر: 67709
|
08:16 - 1403/07/28
نسخه چاپی

یادداشت؛

مظلومیت یحیای غزه

مظلومیت یحیای غزه
وقتی یحیای غزه تحقق امروزی وعده «تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ» پروردگار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: بزرگ مردی از جنس غیرت، گمنامِ حاضر در تمام جبهه‌ها و سیبل هجمه‌های ناجوانمردانه و تهمت‌های مغرضانهٔ دشمنان مقاومت، دیروز سناریوی ایستادگی و شکوه پایمردی را به زیبایی نوشت و سکانس آخر زندگی پر عزتش با دستان قهار خداوند به نمایش حقارت دشمنان تبدیل شد.

شهید بزرگواری که با وجود رهبری مقتدرانه جنبش مقاومت حماس، پا به پای سربازانش در صفوف مختلف مقاومت حضوری مؤثر اما گمنام داشت و با به جان خریدن بی‌مهری‌های فراوان از سوی دوست و دشمن، صبوری و اتکای به خداوند جلیل را پیشه ساخت و با مداومت بر جهاد فی سبیل‌الله در برابر دیدگان تمام جهانیان، رستگار و جاودانه شد.

دژخیمان سفاک صهیونیست که خوی وحشی‌گری و ددمنشی‌شان این روزها به حد اعلای رذالت رسیده است، با انتشار تصاویر و فیلم‌های نحوه شهادت شهید السنوار بر آن شدند تا قدرت‌نمایی می‌کنند و توان نظامی خود را به نمایش بگذارند.

اما غافل بودند از آنکه دست خداوند بالاترین دست‌هاست و یاران خالص دین مبین، تحت وعده راستین تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ‌ی خدا قرار می‌گیرند تا جایی که حتی در این صحنه‌ها، دست ناپاک دشمن، عاملی می‌شود برای جلوه بی‌بدیل رشادت و شهامت و شهادت.

شهیدی که بیش از یک سال متهم به استتار در تونل‌های و پناهگاه‌های زیرزمینی بود و سرانجام در قلب خطر او را یافتند، گفتند منزل و محل سکونتش با بهترین امکانات در امن‌ترین کشورهاست ولی آخرالامر در میدان نبرد و در خاک خودش به شهادت رسید.

مدتی توسط وطن‌فروشان غرب‌پرست متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی شد؛ اما نهایتاً او بود که با طراحی طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته، تمام هویت و قدرت پوشالی صهیونیست را در هم شکست. شهادت شجاعانه، بهترین هدیه‌ای بود که می‌شد بر این همه صبوری و مظلومیت نقش ببندد.

اما تاریخ باید بداند و بنویسد که مردان خدا با شهادت نه تنها زنده‌تر می‌شوند بلکه جهانی را هم بیدار می‌کنند همان‌گونه که شهادت مظلومانه یحیی السنوار از دیروز موج جدیدی از تفکر و بیداری را در دنیا به راه انداخته است و این یعنی قدرت ماورایی خون شهید.

وسایل جامانده از السنوار شهید نیز برگ تحقیر دیگری برای رژیم غاصب شد. دشمنانی که در صحنه نبرد با او از تسلیحات میلیون‌دلاری استفاده می‌کردند و او تفنگش را با چسب برق چسبانده بود و با پرتاب چوب به سمت کوادکوپترشان، تحقیرشان کرد.

به هر حال، زندگی دنیوی بزرگ‌مرد مقاومت با شهادت به پایان رسید و حیات ابدی و جاودانه‌اش شروع شد. امروز آغازی جدید از السنوار و مقاومت است. تاریخ ایمان و ایثار به خوبی می‌داند که شهادت آغاز یک رویش جدید و فصلی تازه از پیروزی است.

دشمن صهیونیست که این روزها بسان سگ هاری به کشتارهای بی‌رحمانه زنان و کودکان و مردمان بی‌دفاع و نیروهای برجسته حزب‌الله و مقاومت روی آورده است؛ اما هنوز درنیافته که مقاومت و رشادت و شهادت عنصرهای اساسی در ماندگاری اسلام هستند و با شهادت نه تنها کم‌رنگ نمی‌شوند؛ بلکه محکم‌تر و مستحکم‌تر می‌شوند و با خون هر شهید چندین و چند جوانه نورسته و قدرتمندتر به عرصه ظهور می‌رسند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد