سرویس: سیاسی
کد خبر: 67715
|
08:32 - 1403/07/28
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

پرچم حق و آزادی همیشه در اهتزاز خواهد بود

پرچم حق و آزادی همیشه در اهتزاز خواهد بود
استاندار ایلام با صدور پیامی به مناسبت شهادت مجاهد فلسطینی یحیی السنوار رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: پرچم حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و مبارزه با استبداد و استکبار، هیچ‌گاه بر زمین نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، در پیام حسن بهرام‌نیا آمده است: خبر شهادت مجاهد بزرگ و پرچم‌دار جبهه مقاومت یحیی السنوار رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که سالیان متمادی از عمر شریف خود را در زندان‌های رژیم کودکش صهیونیستی سپری کرد موجب تأثر و اندوه تمامی آزادی‌خواهان جهان و ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

 استاندار ایلام در ادامه این پیام آورده است: بر این باوریم که پرچم حق‌طلبی و آزادی‌خواهی و مبارزه با استبداد و استکبار، هیچ‌گاه بر زمین نخواهد افتاد و به‌زودی بر مناره‌ها و گنبد مسجدالاقصی قبله اول مسلمین به اهتزاز در خواهد آمد، گرچه از فقدان این فرمانده مجاهد و قهرمان، دل‌شکسته و محزون هستیم، اما یقیناً سردار دیگری پرچم مقاومت را برافراشته و به میدان خواهد آمد.

 در ادامه این پیام آمده است: رژیم موقت و جعلی صهیونیستی و آمریکا جنایت‌کار و حامیان آن‌ها بدانند که خون کودکان و زنان بی‌دفاع غزه، فلسطین و لبنان ریشه ظلم و ستم را می‌خشکاند و پیروزی نهایی برای مسلمانان و آزادی‌خواهان است و این وعده قطعی پروردگار است.

 استاندار ایلام در این پیام خاطرنشان کرده است: شهادت این مجاهد وارسته و بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت، ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای این مجاهد شهید جبهه مقاومت، علو درجات و محشور شدن با شهدای اسلام و ملت فلسطین مسئلت دارم.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد