سرویس: ورزشی
کد خبر: 67719
|
08:59 - 1403/07/28
نسخه چاپی

قوی‌ترین مرد جهان:

رژیم صهیونیستی از سنوار وحشت داشت

رژیم صهیونیستی از سنوار وحشت داشت
قوی‌ترین مرد ایران و جهان درباره شهادت مظلومانه یحیی سنوار گفت: وی در سال‌های زندانی‌اش اطلاعات زیادی در مورد رژیم صهیونیستی به دست آورده بود و به همین دلیل وحشت زیادی از او داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  پیمان ماهری پور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص شهادت مظلومانه یحیی سنوار، از فرماندهان جبهه مقاومت اظهار داشت: این مجاهد بزرگ ۲۳ سال از عمر خودش را در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس گذراند و جزو کسانی بود که به زبان عبری چندین کتاب نوشت و حتی برخی را به زبان انگلیسی ترجمه کرد. او یکی از زندانیان فعال و مجاهد کل تاریخ و اولین فرمانده حماس بود که در میدان جنگ و با اسلحه در دست به شهادت رسید، نه در خانه.

قوی‌ترین مرد ایران و جهان  ادامه داد: سنوار همچون امیرالمؤمنین همیشه مقابل ظالمین و غاصبان رژیم صهیونیستی، در صف اول جنگ و مبارزه قرار داشت که شجاعانه تن به ذلت نداد.

 وی با اشاره به الگوگیری از مجاهدت‌های جبهه مقاومت عنوان کرد: باید به نیکی از او یاد شود که انگیزه‌ای برای همه مجاهدان باشد. این حرف کمی نیست که یک فرمانده در کنار سربازانش در میدان جنگ حاضر باشد.

قوی‌ترین مرد ایران و جهان افزود: سنوار در سال‌های زندانی‌اش اطلاعات زیادی در مورد یهودیان و رژیم صهیونیستی کسب کرده بود به همین دلیل وحشت فراوانی از او داشتند. انسان بسیار مهمی در حماس بود که امیدوارم از الگو بردارند و ما همراه چنین شهدایی را ادامه دهیم.

 

انتهای خبر/م
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد