سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 832
|
08:18 - 1391/09/22
نسخه چاپی

تودیع و معارفه مدیر جدید حج و زیارت ایلام و حاشیه های این مراسم

تودیع و معارفه مدیر جدید حج و زیارت ایلام و حاشیه های این مراسم
طی حکمی از سوی موسویان رئیس سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام محمد فتاحی به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان ایلام منصوب شد.

 

به گزارش ایلام فردابه نقل از ایلام پویا، طی حکمی از سوی موسویان رئیس سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام محمد فتاحی به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان ایلام منصوب شد.

در بخشی از حکم فتاحی آمده است: با توفیقات ربانی نظر به تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ شما به عنوان رئیس اداره حج و زیارت استان ایلام منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند منان و در ظل توجهات بقیه‌الله (ع) و توجه به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست‌های دولت عدالت‌محور و به کارگیری تمام استعداد و توان خود و برنامه‌ریزی برای برقراری تعامل مثبت، صمیمی و منطقی با حوزه‌های مرتبط در پیشبرد اهداف سازمان و همچنین با رعایت اصل خدمت بیشتر و بهتر به زائران بیت‌الله الحرام و عتبات مقدسه و حفظ و منافع و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشد.

همچنین در این مراسم حاشیه‌هایی از تقدیر معاون استاندار ایلام تا درخواست ماندن رحمانی در ایلام رقم خورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تقدیر ویژه‌ای از زحمات حسین نیکروش سرپرست مدیریت پیشین حج و زیارت استان ایلام داشت.

حسین نیکروش در ماه‌های گذشته به سرپرستی این مدیریت منصوب شد و در این مدت خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان ایلام به ویژه زوار عتبات عالیات و حرم الهی ارائه کرد.

درخواست اصغر شریفی‌راد به عنوان نماینده کارگزاران حج ایلام از رئیس سازمان حج و زیارت برای ماندن صحبت‌الله رحمانی مدیر سابق حج و زیارت ایلام با پاسخ صریح احمد موسوی مواجه شد که در پاسخ گفت: رحمانی شش ماه پیش حج را طلاق داد، ما به رحمانی گفتیم که بین استانداری ایلام یا حج و زیارت یکی را انتخاب کن چون در قوانین دولتی ماندن در دو پست اداری خلاف است و رحمانی خودش استانداری را برگزید.

اکنون هم اگر دوستان وی موافق ماندن رحمانی در استان ایلام هستند من هم موافق بوده تا او در ایلام بماند در عین حال من قصد داشتم از او در جای دیگر استفاده کنم.

یکی از حاضران در نشست نیز با شنیدن موافقت رئیس سازمان حج و زیارت برای ماندن رحمانی در استان ایلام با صدای تکبیر سکوت حاضران در مجلس معارفه را شکست.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب