سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 805
|
07:50 - 1391/09/20
نسخه چاپی

فرماندار مهران:

مهران سند افتخار استان ایلام و کشور است

 مهران سند افتخار استان ایلام و کشور است
فرماندار مهران در نشست با مدیرکل و معاونین سیمای مرکز ایلام گفت: مهران سند افتخار استان ایلام و کشور است.

مدیر کل و معاونین سیمای مرکز ایلام با حضور در شهرستان مهران در نشست مشترک با فرماندار این شهر شرکت کردند.

به گزارش ایلام فردا به نقل از آوای مهران،نصرالهی فرماندار مهران در این نشست مهران را نماد مقاومت و ایستادگی و سرزمین عشق و ایثار دانست و گفت : مهران سند افتخار استان ایلام و کشور و این شهر مرزی اکنون به پیشانی اقتصادی کشور و دروازه عتبات عالیات تبدیل شده است.

وی افزود: از ابتدای شکل گیری مرز بین المللی مهران تا کنون صدها میلیون دلار کالا به خارج از کشور صادر و بیش از 16 میلیون نفر زائر ایرانی و غیر ایرانی از طریق پایانه مسافری این مرز بزرگ زمینی رفت و آمد کرده اند.
فرماندار مهران با تقدیر از زحمات و تلاش کارکنان امور اطلاعات و اخبار مرکز ایلام در جهت پوشش و انعکاس وقایع و رویدادهای شهرستان مهران یادآور شد: انتظار دارد رسانه ملی در جهت حفظ هویت انقلاب، تقویت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورایی گامهای موثرتری بردارد.
رامک مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام هم در این نشست با بیان اینکه شهرستان مهران در هشت سال دفاع مقدس دین خود را به انقلاب و آرمانهای امام راحل (ره) به خوبی ادا کرد و گفت : وظیفه رسانه ملی تقویت و حفظ باورهای دینی و اسلامی توجه ویژه به مسایل مختلف استان ، ظرفیت شناسی ، استفاده از ظرفیت های علمی نخبگان ، رعایت عدالت در استان و توجه به تولیدات بومی و محلی است.
وی همچنین با اعلام این مطلب که اکنون 98 درصد مردم استان مخاطب برنامه ها و تولیدات صداوسیمای مرکز ایلام هستند افزود: انعکاس خدمات نظام در مناسبت های مختلف بویژه هفته دولت و تقویت هویت فرهنگی و دینی مردم از دیگر رویکردهای رسانه ملی در استان خواهد بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب