سرویس: دین و مذهب
کد خبر: 802
|
09:47 - 1391/09/19
نسخه چاپی

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام خبر داد/

3400000000 ریال کمک های مردمی برای ساخت درب حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)

3400000000 ریال کمک های مردمی برای ساخت درب حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت:3400000000ریال کمک های مردم خیر استان برای ساخت درب حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) جمع آوری شده است.

 به گزارش ایلام فردا به نقل از آوای مهران، علوی فر گفت: عملیات ساخت درب حرم مطهر ابوالفضل العباس (ع) هم اکنون با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در استان فارس در حال اجراست و تا پایان سال جاری تحویل استان ایلام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تا کنون از طرف افراد خیر برای کمک به ساخت درب حرم مطهر ابوالفضل العباس (ع) بیش از 7 میلیارد ریال در استان ایلام صورت گرفته از مردم متدین و ارادتمندان به اهل بیت استان دعوت کرد در روزهای اربعین سید و سالار شهیدان کمک های خود را برای بازسازی عتبات عالیات بویژه ساخت و تکمیل درب حرم ابوالفضل العباس(ع) ارسال کنند.
حجت الاسلام ولدبیگی امام جمعه مهران هم با اعلام این مطلب که خدمت کردن به زائرین عتبات عالیات از دیر باز و روزهای قدیم نصیب مردم شهرستان مهران و استان ایلام شده است گفت: همه محدودیت ها باید در جهت اعزام زوار برای سفر به عتبات عالیات از طریق مراجع قانونی در سطح شهرستان برداشته شود و ارسال مصالح ساختمانی و عزیمت کارگران داوطلب خدمت در امر بازسازی عتبات هم از طریق مرز بین المللی مهران باید هر چه سریعتر تسهیل شود.
نصرالهی فرماندار مهران هم در این جلسه آمادگی شهرستان مهران جهت اعزام زائرین، مصالح ساخت و ساز برای بازسازی عتبات عالیات در عراق اعلام کرد و گفت : با تمهیداتی که صورت گرفته بازارچه تجارت چمدانی در مرز بین المللی مهران در آینده راه اندازی و فعال خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد