سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 738
|
12:46 - 1391/09/13
نسخه چاپی

فرمانده جدید سپاه ناحیه ملکشاهی معرفی شد

فرمانده جدید سپاه ناحیه ملکشاهی معرفی شد
با حضور سردار کاکی فرمانده جدید سپاه ناحیه ملکشاهی معرفی شد.

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)، سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در آیین معرفی فرمانده جدید سپاه ناحیه ملکشاهی مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران در مقابل بحران ها را قرارگرفتن درمحور ولایت، دشمن شناسی، بصیرت مردم درصحنه ها، روحیه ایثار وشهات طلبی وبیان چهره واقعی استكبار توسط امام راحل، مراجع و روحانیت به مردم دانست و اظهارداشت: حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های حساس باعث رشد و توسعه نظام و حفظ آن در همه برهه‌ها است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) درادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان گفت: توطئه تحریم امروز مسئله تازه‌ای نیست بلكه همانند فراز و نشیب‌های سال‌های آغاز انقلاب است كه مردم ایران از آن به خوبی عبور كردند.

وی درادامه سخنان خود از بسیج به عنوان نهادی مقدس یاد كرد و افزود: نهال بسیج به دست امام راحل در كشور كاشته شد و در صحنه‌های مختلف و به ویژه هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید.

سردار کاکی افزود: بسیج پشتوانه مملكت و انقلاب بوده و در این زمینه نیز انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای را تربیت كرده است.

دراین آیین كه با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تامین و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، از خدمات سرهنگ پاسدار برزویی فرمانده سابق سپاه ناحیه ملکشاهی تقدیر و سرهنگ پاسدار سبحانی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب