سرویس: استان ایلام
کد خبر: 731
|
08:15 - 1391/09/13
نسخه چاپی

اولين دوره مسابقات قرآن «تسنيم» در ايلام برگزار شد

اولين دوره مسابقات قرآن «تسنيم» در ايلام برگزار شد
مرحله استانی مسابقات قرآن با عنوان «تسنيم» ويژه كاركنان نهادهای فرهنگی تحت نظارت دفتر مقام معظم رهبری، با شركت 30 نفر از علاقمندان در دارالقرآن تبليغات اسلامی ايلام برگزار شد.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایکنا،حشمت‌الله رستمی مسئول دارالقرآن اداره كل تبيلغات اسلامی استان ايلام  گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن با عنوان «تسنيم» ويژه كاركنان نهادهای فرهنگی تحت نظارت دفتر مقام معظم رهبری ديروز، 11 آذرماه با شركت 30 نفر از علاقمندان در دارالقرآن تبليغات اسلامی ايلام برگزار شد.

رستمی افزود: در اين مسابقات كه با هدف آشنايی هرچه بيشتر كاركنان فرهنگی ادارات مختلف استان با تعاليم قرآن كريم و همچنين ايجاد فضای مناسب جهت يك رقابت فرهنگی اجرا شد، شركت‌كنندگان در رشته‌های قرائت تحقيق و ترتيل، مفاهيم و حفظ قرآن كريم با يكديگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: سازمان دارالقرآن الكريم در نظر دارد پس از برگزاری مسابقات به منظور ارتقای سطح علمی و فنی، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف قرآنی برای اين قشر فرهنگی به صورت مستمر برگزار كند.

مسئول دارالقرآن اداره‌كل تبيلغات اسلامی استان، اضافه كرد: اين مسابقات به پيشنهاد سازمان دارالقرآن الكريم و حمايت شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اولين بار در سطح كشور برگزار شده كه مرحله كشوری آن با حضور نفرات اول هر رشته از استان‌ها هفته اول اسفندماه 91 در تهران برگزار خواهد شد.

رستمی افزود: در بخش شفاهی، اكبر حق نظری از تبليغات اسلامی ايلام در رشته قرائت تحقيق، علی آرمون‌پور از دفتر فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه ايلام در رشته قرائت ترتيل و مالك بسطامی از دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی ايلام در رشته حفظ 20 جزء و فریدون رضایی از اداره کل اوقاف استان در حفظ یک جزء قرآن کریم، در اين دوره از مسابقات، حائز رتبه‌های برتر شده و به مسابقات مرحله كشوری راه يافتند.

وی در پايان گفت: اسامی نفرات برتر بخش كتبی در رشته مفاهيم، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد