سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67750
|
12:48 - 1403/07/29
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد:

حفر ۲ حلقه چاه آب شرب در آسمان آباد

حفر ۲ حلقه چاه آب شرب در آسمان آباد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری،دو حلقه چاه به‌منظور تأمین آب شرب شهر آسمان‌آباد از توابع شهرستان حفر و احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار»،  محمد محمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: برای رفع مشکل افت فشار، قطعی و تأمین آب پایدار برای شهروندان آسمان آباد، حفر دو حلقه چاه جدید در ۲ محله "صید نظری" و "محمدقلی" در دستور کار قرار گرفت که به همین منظور مناقصه واگذاری پیمان آن برگزار و طی هفته جاری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام افزود: با بهره‌برداری از این چاه‌ها، مشکلات آب شرب روستاهای صید نظری و محمدقلی شهر آسمان‌آباد برطرف خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: در مجموع عملیات حفاری ۱۲ حلقه چاه در سطح شهرستان‌های مهران، دهلران و چرداول تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

 به گفته محمدی، با بهره‌برداری از این چاه‌ها، بخش اعظمی از مشکلات تأمین و ناترازی فشار شبکه برطرف خواهد شد.

 وی تأکید کرد: علاوه بر تلاش برای تأمین آب موردنیاز روستاها و شهرها، کیفیت آب نیز موردتوجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری ۶۱ هزار و ۱۹۰ متر توسعه شبکه آبرسانی در نقاط مختلف صورت‌گرفته است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد