سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67781
|
08:34 - 1403/08/01
نسخه چاپی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام:

سردی هوا تا اواخر هفته ادامه دارد

سردی هوا تا اواخر هفته ادامه دارد
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام از نفوذ سامانه هوای سرد در سطح مناطق مختلف ایلام خبر داد و گفت: سردی هوا یا سرمای پاییزه تا روز پنجشنبه هفته جاری تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، مجتبی میهن‌پرست صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، با اشاره به اینکه به علت نفوذ سامانه سرد کاهش دما در سطح مناطق مختلف ایلام محسوس است، اظهار کرد: ورود این سامانه به‌گونه‌ای است که حدود هشت تا ۱۲ درجه سانتیگراد شاهد کاهش دمای هوا در مناطق مختلف ایلام خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام با بیان اینکه انتظار می‌رود که این سردی هوا یا سرمای پاییزه تا روز پنجشنبه هفته جاری تداوم داشته باشد، افزود: روز جمعه اندکی از شدت سرما کاسته خواهد شد و به‌تدریج به‌صورت پلکانی، افزایش دما را در مناطق مختلف استان شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: در این هفته انتظار بارش‌های مؤثر در مناطق مختلف ایلام را نداریم؛ اما آسمان ایلام در برخی مواقع ابرناک خواهد بود و می‌تواند در پاره‌ای مناطق، رگبارهای پراکنده را به همراه داشته باشد.

میهن‌پرست خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، فعلاً بارندگی مؤثر به‌خصوص برای بخش کشاورزی در این هفته پیش‌بینی نمی‌شود.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد