سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67783
|
08:02 - 1403/08/01
نسخه چاپی

رئیس حل اختلاف دادگستری ایلام خبر داد:

سازش در پرونده ۳۲ میلیاردریالی در ایلام

سازش در پرونده ۳۲ میلیاردریالی در ایلام
رئیس حل اختلاف دادگستری ایلام گفت: یک فقره پرونده مهم اختلاف مالی به مبلغ ۳۲ میلیارد ریال با رضایت طرفین با صلح و سازش مختومه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  به نقل از روابط‌عمومی دادگستری ایلام، عابدین کوهی، صبح امروز در خصوص سازش در پرونده میلیاردی در ایلام گفت: دو فقره پرونده مهم مالی در شورای حل اختلاف ایلام به صلح و سازش منجر شد. 
رئیس حل اختلاف دادگستری ایلام افزود: در راستای پیروی از موازین اسلامی و عمل به سند تحول و تعالی قوه قضائیه در زمینه ترویج فرهنگ صلح و سازش و تأکیدات رئیس‌کل دادگستری ایلام در خصوص منتج شدن پرونده‌های ارجاعی به شورای حل اختلاف به صلح و سازش با تلاش بی‌وقفه و جلسات مکرر اعضای شعبه دهم یک فقره پرونده مهم اختلاف مالی به مبلغ تقریبی ۳۲ میلیارد ریال و در شعبه چهاردهم شورای حل اختلاف شهرستان ایلام یک فقره مهم مالی به مبلغ پنج میلیارد ریال با رضایت طرفین با صلح و سازش مختومه شد.
 وی ادامه داد: همچنین پرونده‌ای که به دلیل اختلافات مالی و اجاره‌بها به شعبه ۱۰ شورای حل اختلاف ارجاع شده بود، در نهایت با تلاش وافر اعضا شعبه، به صلح و سازش منتهی شد و شاکی از مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان خود گذشت کرد و مدت اجاره‌بها را به مدت دو سال به‌صورت رایگان تمدید کرد.

 انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد