سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67721
|
00:13 - 1403/07/29
نسخه چاپی

رئیس دادگستری شهرستان دهلران:

معتادان متجاهر در دهلران باید ساماندهی شوند

معتادان متجاهر در دهلران باید ساماندهی شوند
رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: یکی از دلایل اصلی افزایش سرقت‌ها در شهرستان دهلران، وجود معتادین متجاهر است. اگر کمپ‌های مناسب برای نگهداری و درمان این افراد راه‌اندازی شود، می‌توانیم به طور مؤثری این معضل را مدیریت کنیم.

بهنام تیرافکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم شهرستان، نامه‌هایی به مدیران کل زندان‌ها، پزشکی قانونی و بهزیستی ارسال کرده‌ام و امیدوارم که به این درخواست‌ها به سرعت پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: متأسفانه، یکی از دلایل اصلی افزایش سرقت‌ها در شهرستان دهلران، وجود معتادین متجاهر است. اگر کمپ‌های مناسب برای نگهداری و درمان این افراد راه‌اندازی شود، می‌توانیم به طور مؤثری این معضل را مدیریت کنیم.

 رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: جرائم مرتبط با مواد مخدر و سرقت در دهلران به شکل چشمگیری شایع است. به همین خاطر، ما به ثبت مشخصات مجرمان پرداخته‌ایم تا این اطلاعات در سامانه‌ای مشترک بین پلیس، دادگستری و زندان‌ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، نیاز به احداث یک بازداشتگاه برای بهبود شرایط موجود احساس می‌شود.

وی همچنین اشاره کرد: به عنوان پرجمعیت‌ترین شهرستان استان و با توجه به موقعیت مرزی دهلران، احداث بازداشتگاه امری ضروری است تا بتوانیم وضعیت امنیتی را بهتر کنترل کنیم.

بعد از آن، رئیس دادگستری شهرستان دهلران بیان کرد: یکی از مشکلات عمده، شرایط نامناسب روانی مراجعین آسیب‌دیده است. ایجاد فضایی مناسب برای پزشکی قانونی ضروری است تا بتوانیم به مراجعان خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: مدیران کل باید به این مسائل مهم توجه کنند و از تمامی ظرفیت‌ها برای بهبود کیفیت خدمات به مردم بهره ببرند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد