سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67718
|
00:13 - 1403/07/29
نسخه چاپی

امام‌جمعه دره‌شهر:

مسئولان مشکل آب دره‌شهر را حل کنند

مسئولان مشکل آب دره‌شهر را حل کنند
امام‌جمعه دره‌شهر گفت: چگونه ممکن است شهرستان دره‌شهر با این همه منابع آبی از آب سالم بی‌نصیب باشد؟ این واقعیت نگران‌کننده‌ای است که باید به آن توجه جدی شود.

حجت‌الاسلام احمد امرایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: چگونه ممکن است شهرستان دره‌شهر با این همه منابع آبی از آب سالم بی‌نصیب باشد؟ این واقعیت نگران‌کننده‌ای است که باید به آن توجه جدی شود.

وی افزود: گوارش مردم این شهرستان به دلیل وجود شن و ماسه در آب با مشکلات جدی مواجه شده است. این مسئله نه تنها بر سلامت عمومی تأثیر می‌گذارد، بلکه کیفیت زندگی مردم را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

امام‌جمعه دره‌شهر ادامه داد: در فصل بارندگی، گل‌آلود شدن آب عملاً آن را غیرقابل استفاده می‌کند و حتی غسل و وضو نیز با این آب باطل می‌شود. این وضعیت به شدت نگران‌کننده است و نیازمند اقدامات فوری است.

وی همچنین بیان کرد: بالا دست سراب نیازمند بتن‌ریزی است که باید در اسرع وقت انجام گیرد. این اقدام می‌تواند به بهبود کیفیت آب و جلوگیری از آلودگی بیشتر کمک کند.

امرایی در پایان از شورای تأمین شهرستان تشکر کرد و گفت: از شورای تأمین بابت رسیدگی به این مشکل حاد تشکر می‌کنیم و امیدواریم با تمام توان پیگیر رفع این معضل باشند. تحقق این هدف نیازمند همکاری و همت همه نهادهای مسئول است تا مردم شهرستان بتوانند به آب سالم و بهداشتی دسترسی داشته باشند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد