سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67640
|
09:08 - 1403/07/23
نسخه چاپی

نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی:

۱۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های ایلام جذب شد

۱۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های ایلام جذب شد
نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی: گفت: با رایزنی‌های انجام شده اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های حوزه جنوبی ایلام جذب شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  اسدالله چراغی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های حوزه جنوبی ایلام جذب شده است که این مبلغ از محل اعتبارات عمرانی، نفت و حوادث تأمین شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبار جذب شده برای تکمیل و اصلاح زیرساخت‌های بخش راه، انشعاب آب و گاز، همچنین جدول‌کشی در شهرستان‌های دهلران، بدره، دره شهر و آبدانان هزینه می‌شود.

چراغی بیان کرد: این اعتبار صرف مقاوم‌سازی خطوط لوله و تأسیسات گازرسانی به شهرستان‌های مذکور و اجرای طرح هادی روستاهای قیر آب واگره بید از توابع دهلران، روستای هزارانی آبدانان و تعویض شبکه آب شرب در روستاهای انجیره آبدانان و ولی‌عصر دهلران نیز می‌شود.

 وی بیان کرد: پیمانکار برخی از پروژه‌ها مشخص و تعدادی نیز به مناقصه رفته و به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

 

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد